CND Perfectly Bare and OPI Black Shatter

Tak jsem udělala jakože úúúúplně poslední nákup na TD před zavedením celních limitů a tady je první vlaštovka.
CND Perfectly Bare je tělovka, která by se měla přiblížit RBL Plie, tedy tělová růžová nude a ono to zase nevyšlo je víc dobéžova.
Co ale chci napsat je, že i přes to jsem z barvy úplně nadšená, protože jsem našla ultimativní nude lak pro můj odstín pleti, není ani moc růžový, hnědý, šedý, je prostě perfektní.
Vzhledem k tomu, že se lahvička částečně cestou rozlila, nějaký šikula nedovřel víčko a tak polovina pokladu obarvila krabičku a ostatní laky, takže jsem musela všechny odlakovat a jeho konzistence hustší než by měla být. Nicméně ředič to spravil, takže chyba bude u mého vyschlého kousku. Na fotce jsou dvě vrstvy, je velmi pigmenovaný, takže by možná stačila i jedna vrstva.
Samozřejmě si na závěr neodpustím malý detail.
A protože mi konečně přišel Shatter, rozhodla jsem se ho hned vyzkoušet a moje předsevzetí, že praskací nadlak nikdy, nikdy je v nedohlednu. řekněte, není to krása?
OPI Black Shatter je absolutně parádní, matný černý praskací lak, a to si představte ten stříbrný co bude v pirátské kolekci a červený a bílý z dalších Sereniných kolekcí a to nemluvím o všech těch Chinách.
U Shatteru a vlastně všech praskajícíh nadlaků je třeba dbát na to, aby se lakovalo na suchý povrch, jinak vzniknou nevzhledné chuchvalce (jen tak mimochodem mě se to částečně povedlo u prostředníčku, chuchvalcuje se, mrcha).
Hodně se mi líbí jak je to praskání malé a  tedy je velikánský detail
P.S.: už zase zkoumám co bych si ještě vybrala, ještě pár CND, CC a Misa láčků, že. 
Celkové dojmy CND Perfectly Bare :
  • pozitivem: ultimativní nude, odstín přesně namixovaný pro můj odstín pleti
  • negativem: krapet hustší konzistenci přičítám nehodě během transportu.
Celkové dojmy OPI Black Shatter
  • pozitivem: praskám, prskáš, praskáme
  • negativem: chcete praskat?
Summary: I finally found my perfect nude CND Perfectly Bare. It suits nice my pale skintone and it is not too brown or pink or grey, just nude. Pigmentation was excellent, polish was a little bit thick (two coats btw) and I think it was because I recieved unscrewed bottle in my order and guess what? Approx. a half of polish ended up in the box and on other bottles (removing was nightmare). I also have OPI Black Shatter wich you have probably seen elswhere since it is my first cracking top coat I must try it over CND. I am more than satisfied with it, it cracked to small cracs. Just remember one rule with shatter and other cracking top coats, over dry surface, or you will end up with unappealing messy lumps. I hurried up with application as you can see ony my middle finger, other are just perfect. 

14 komentářů:

  1. Ten CND ti fakt sek(d)ne :) Teď koukám, že praskací se mi asi nejvíc líbí na krémovkách, ta tvoje kombinace je povedená. No já žádný nestihnu objednat, takže budu o půjčení žebrat u vás :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jako praskat jsem nechtěla, ale když to tak vidím, tak mě to asi nemine. A ten nude je boží. Mimochodem ten megawatt už nemáš, že? Právě ten bych chtěla vidět s tím praskacím, to si vymýšlím, co :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Wow, ten CND ti taaaak sluší!!! A s tím praskačem je to naprosto dokonalý, nemůžu se na ty fotky vynadívat! A pozitiva a negativa opět baví :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Mímo: Asi ano, bratrsky ti/si vypomůžeme.

    Blani: Že ano, přide se do klubu reformovaných praskačů, Magawatt už je u Evy (to jsem tě aasi moc nepotěšila, co). Ale Shatter bude i přes jednu Misu na které mu to moc sekne.

    Peti: Děkuji, krásný, že (obhlížím sekci CND na TD asi 20 minut) Mimochodem když já jsem od přírody děsně ftipná.

    OdpovědětVymazat
  5. úžasná neutrálka i v kombinaci se shatterem! Asi nejpovedenější praskání, co jsem zatím mezi bloggerkama viděla :)

    OdpovědětVymazat
  6. S tím Shatterem se mi to moc líbí a máš ho nádherně nalakový, perfektní prasklinky :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jééé to je doslova nádhera...s těmi světlými barvičkami to vypadá skvostně...mimochodem nějaký speciální postup nanášení shatteru? Mě se to tvoje "popraskání" líbí zatím asi nejvíc, co jsem viděla... :)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc se mi líbí. A s tím černým praskajícím lakem je dokonalý. Asi přehodnotím svůj názor na tenhle trend :)

    OdpovědětVymazat
  9. Markett: To až tak? Děkuji moc!

    Soničko: děkuji.

    Dáši: Co nejtenčí vrstvu shatteru, taky jsem přišla na to, že když si dost zručná, můžeš měnit směr nanášení a dělat vzory :)

    Jaruško, také jsem revidovala, je to moc pěkné.

    OdpovědětVymazat
  10. Day: výborně, děkuji za tip, asi jdu experimentovat :)

    OdpovědětVymazat
  11. Day, super post, lak ti krasne sedne (mne delal mrtvolne ruce). Taky ten crackle efekt na tom vypada skvele, moc se ti to povedlo!

    OdpovědětVymazat
  12. Dáši prosím pěkně referuj.

    Lucinko To mě mrzí, asi jsem nejbledější bledule ze všech. A jsem ráda, že se líbí, děkuji.

    OdpovědětVymazat
  13. Zdravím. Náhodou při brouzdání internetem jsem narazila na ten praskací lak. Chci se zeptat, zda je k dostání i u nás, a to nejen přes eshopy, ale jestli nevíte o nějaký kamenný prodejně v Praze a okolí...fakt mě to moc nadchlo!!

    OdpovědětVymazat
  14. Anonymní praskací laky dělá více firem
    OPI je k dostání v salonech OPI - Happy nails, mají pobočky ve Slovanském domě a OC Nový Smíchov, cena je 310, nebo 330 Kč, nejsem si teď zcela jistá.
    China glaze je na prodej v kadeřníckém salonu Marlen, na Hradčanské, tam cena kolem 140-200 Kč.
    A údajně má praskací lak i Essence, tedy každý Rossmann.

    OdpovědětVymazat