China glaze Sacred hearth

Klidně to přiznám bez mučení, China glaze Sacred hearth jsem si koupila omylem. Chtěla jsem neonový lak z kolekce INK (už je to pár let dozadu) Rose among thorns a místo něj do košíku šoupla tenhle.
Mám li být zcela upřímná záměrně bych si ho nekoupila, ale když už byl doma, tak jsem si ho vyzkoušela a vůbec není hrozný, ba naopak je docela pěkný.
Barva teplejší červená, u nás doma takové barvě říkáme masová, což by asi většině lidí přišlo hnusné, ale prostě to tak je, hodně záleží na světle a pleti jak se ukáže, buď je tmavě červená, nebo na sluníčku korálově červená. A právě na sluníčku se mi nelíbí, ale jinak normálně není špatná.
Konzistence je neonová, což znamená, že zasychá matně, takže na mých fotkách je s vrstvičkou Seche Vite. Výdrž je fenomenální, jak už to u podivných laků bývá. Měla jsem ho 9 dní, pak už mě odrosty přiváděly k šílenství.
 Celkové dojmy:

  • pozitivem: drží a je červená
  • negativem:trochu jsem se žinýrovala, ale co Nihrida na svém blogu napsala, že jí barva připomíná menstruační krev, tedy já bych nesouhlasila, každopádně na sluníčku se ukáže takový podivný teplý podtón.
Summary: I bought China glaze Sacred hearth by mistake (I wanted Rose among thorns). In my opinion, this polish is the oddest from China glaze INK collection, definitely not what you are expecting form it. Color itself is labeled as neon red, nevertheless neon quality are not visible, only polish dries matte (so one coat of Seche vite on my swatches). It is very unusual red, sometimes it is as seen on my photos, sometimes (on direct sun) it is more warm toned red, meaty red. Very disturbing and not so likeable red. However staying power is excellent, 9 days without chipping on my nails.

10 komentářů:

  1. chtěla bych vlastnit lak, který mi vydrží devět dnů...

    OdpovědětVymazat
  2. Tak já tam z fotek nic teplého nevidím. Lak mě fakt zaujal :) Vypadá na tvých nehtech úchvatně!

    @trb :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tomu se říká zákon schválnosti, jakmile se mi lak moc nelíbí, drží jak helvétská víra, poučka bohužel funguje i naopak...
    Jo a jendnou mi OPI držel 14 dní, ale třeba Attitiude, Lippmann PYT, nebo ORLY Snowcone jen jeden den.

    OdpovědětVymazat
  4. Borůvko, jenže nessvítilo sluníčko, jakmile bylo venku bylo to maso - krvavé.

    OdpovědětVymazat
  5. Nevypadá zle, ale taky bych si ho normálně nekoupila.

    OdpovědětVymazat
  6. Tak tomu řikám doost dobrej omyl:-D

    OdpovědětVymazat
  7. podla mna je ta farba uzasna!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  8. Mirko, asi tak.

    Dejni myslíš? Já jsem pořád na vážkách.

    mafinx, jsem ráda, že se líbí, vlastně počkat vrhám se na lakování :)

    OdpovědětVymazat
  9. No neříkám, že je to nějaký unikát, ale vem si, že jsi mohla dostat nějakou hnusnou žlutou třeba a dostala jsi hezkou červenou, která ti aspoň na fotkách moc sluší, tak je to jasný přece;-)

    OdpovědětVymazat
  10. Aha, no to jo! Já vlastně do sekce žlutné nikdy ani nepáchla. Teda na zmatečné nákupy jsem expert, jednou jsem si objednala dva stejné laky v zásilce a jindy dokonce koupila dvakrát tytéž mokasíny (asi měsíc po sobě)...

    OdpovědětVymazat