Review: Illamasqua brushes / Recenze štětce Illamasqua

Pokud se rozhodnete investovat do kvalitní/dražší dekorativky, časem dojdete k tomu, že potřebujete i kvalitní štětce. Bez mučení přiznávám, že štětec na makeup považuji pro sebe za zbytečnost, protože používám prsty, ale v základní "výbavě" mám štetec/ce na oční stíny a na tvářenku. Mezi mé oblíbené značky patří Malu Witz, Clinique, MAC a Illmamasqua. Právě o Illamasqua štetcích budu dnes psát.

Vezmu je teď popořadě
ILLAMASQUA EYESHADOW brush: štětec na oči, je díky své jemnosti ideální na většinu stínů a pigmenty, ale na glitrové a krémové stíny existují lepší/levnější varianty. Krásně se s ním stín rozmazává, zároveň je jeho užší hrana precizní. Protože matné stíny používám nejvíce, vyhovuje mi, ale myslím že není příliš univerzální. Cena 18,5 GBP.
ILLAMASQUA BLENDING BRUSH 1:  Není špatný, ale očekávala jsem něco jiného, mám velké oči, takže pro blendění byl na mě malý a málo hustý, opět platí to co u předchozího ideální na matné stíny (hrubší pigmenty ani tolik ne, není dost kompaktní) a taky na korekční pudr. Pokud máte menší oči, nebo ho vezmete jako štětec na sypký korektor, mohl by být pro Vás ideální. Cena 20,50 GBP.  
ILLAMASQUA BLENDING BRUSH 2:   Větší varianta blendícího štětce, tato velikost mi vyhovovala více, opět velmi jemný a příjemný, neškrábe i po dlouhodobém použití, používám ho na rozjasňovač a finální "rozmazávání". Cena 23,50 GBP  
ILLAMASQUA BLUSHER BRUSH 1:  Vynikající štětec jak na pudrové tak  krémové tvářenky, dokonce lze použít místo štětce na pudrový makeup (asi by šel vzhledem k hustotě a kompaktnosti štětce  tekutý, ale já jsem barbar a používám radši na aplikaci prsty). Opět velmi jemný, příjemný o jeho kvalitě hovoří to, že se přesunul k mamince, která ho používá snad na všechno. Cena 25,5 GBP
ILLAMASQUA BLUSHER BRUSH 2: Oblíbený štětec na matnou tvářenku, díky zkosení se skvěle hodí na konturování. Je relativně velký a plochý, takže to chce aplikovat správnou strnou (kratší). Cena 26 GBP  
ILLAMASQUA POWDER BLUSH: Tenhle nebyl kupovaný pro mě, takže jsem neměla možnost vyzkoušení, pouze ošmatání a podle prvního dojmu se domnívám, že je to lepší verze blush brush 1, přišel mi hustý a měkoučký, příjemnější než MAC. Cena 36 GBP.
Dojmy: Zpočátku jsem byla překvapená jak měkké/příjemné štětce jsou, a po chvíli aklimatizace musím konstatovat, že jsem s nimi spokojena. Byť daň za jejich jemnost je to, že se hodí spíše na matné stíny/tvářenky. Například se shimmer bricky od Bobbi Brown, nebo hodně glitrovými stíny jsou lepší štětce s hrubšími štětinami, ale na měkké produkty jsou to vynikající štětce.
Drží se dobře a minimálně pelichají (méně než od MACu).
Obecně je to jako u každé značky, najdou se kousky fantastické i kousky lepší průměr, pokud by Vás zajímalo něco konkrétního napište, pokusím se odpovědět. 
Mateiál: Štětce jsou syntetické a velmi měkké (neškrábou),
Cena: pohybuje se od 18,5 GBP po 36 GBP, pokud jste přihlášeni k odběru illamasqua newsettleru, lze několikrát do roka vyčíhat 20% slevu.
Dostupnost v ČR: Illamasqua posílá do ČR, poštovně je 6,5 GBP na všechny zásilky.
PS: Srovnání očekávejte v tomto týdnu.

Summary: Review of Illamasqua Brushes - synthetic brushes by Illamasqua I love how soft and smooth they are even if that means they are not so good with baked and mineralized products (it requires denser bristles) as Bobbi Brown Shimmer brics or MAC mineralized eyeshadows. Some of Illamasqua brushes are ideal for powder and creme products, especially blusher brushes and powder brush. Eyeshadow bush and blending brushes are great with pressed (matte textures) and pigments, yet not so great with cream and glitter products. What really surprised me is that they don´t shred as much as MAC brushes, so thumb up for quality. My personal favorites are blusher brush 1 and powder brush, eyshadow brushes and blending brushes are good, but I do not use them so often.

12 komentářů:

  1. Děkuji za recenze, ale za ty prachy se mi to moc nelíbí, pro mě jakožto pro začátečníka, bohatě zatím dostačuji ty lepší od Elfu a nemůžu si vynachválit štětce EDM.

    OdpovědětVymazat
  2. Já myslím, BB1 a PB jsou sice drahé, ale nepelichají a jsou jemné (bohužel mě právě ELF a a EDM škrábou) a vyplatí se, ty na oči jsou průměrné.

    OdpovědětVymazat
  3. Elf možná, ale EDM že škrábou? To se mi nezdá, mě přijdou krásně jemňoučký!

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem měla šětec na oční stíny EDM asi půl roku a po půl roce ty štětinky jakoby zhrubly a začaly škrábat (totéž i MAC), netuším jestli na to mělo vliv časté praní...

    OdpovědětVymazat
  5. To já je mám určitě taky tak dlouho a zatím jsou pořád jemný, tak doufám, že nezhrubnou, protože jsou fakt super!

    OdpovědětVymazat
  6. Já vím, EDM štětce jsou za svou cenu fantastické, jen já jsem na oči opravdu hodně citlivá.

    OdpovědětVymazat
  7. ja mam od Sigmy a som s nimi maximalne spokojna uz by som nemenila:), sla som sa pytat aj skade ich kupujes ale docitala som sa v clanku zase som o nieco mudrejsia:)

    OdpovědětVymazat
  8. Já mám taky štětce od Sigmy a jsem moc spokojená, tyhle sice vypadají pěkně,ale ta cena se mi zdá dost vysoká...:(.

    OdpovědětVymazat
  9. Děkuji za recenze. Už delší dobu o nich uvažuji, ale odrazuje mě nedostatek recenzí. Jsem ráda, že je tu dražší ale ještě celkem dostupná značka syntetických štětců. Levných jsem už zkusila dost a i když jsou některé skvělé, ráda příště zkusím Illamasquu.

    OdpovědětVymazat
  10. Nemůžu si pomoct, zatím mě Illamasqua ke koupi štětců nepřesvědčila, za tu cenu asi nejdřív vyzkouším MAC a Sigmu. Teď mám doma takový miš maš, drtivá většina Sephora professionel, nějaký elf a dva superlevné essence :).

    OdpovědětVymazat
  11. Přiznám se, že nejsem nijak blázen do štětců, mám MAC a zatím mi naprosto vyhovují a i při každodenním používání jsou stále stejné...
    Asi bych za štetec tolik nedala, ale vypadají fakt super!

    OdpovědětVymazat
  12. Evie a jaké od Sigmy máš?

    Petro: Já si sice myslím, že Sigma štětce jsou dobré, ale nesrovnávala bych je s Illamasquou, jsou spíš dupes MAC. Ano sigma má kvalitní štětce, ale úplně jiné než Illamasqua. Cena je vyšší střední, obrovská mi nepřijde.

    Marion: Já právě taky ne, což je škoda, kdybych o nic věděla předem, asi bych místo těch očních zkusila highliter brush. Takže pokud mám doporušit jít do těch pudr, blbr1

    Elvie: Pokud hledáš univerzální štětce, tak bych asi zkusila ty od Sigmy, nebo MACu (přeci jen je výhoda že jsou v ČR a je možné si "sáhnout"). Já osobně chtěla jemný štětec a to ty IL jsou.

    Dáši: Tak to já jo, nejvíc slinám nad japonskými ultraluxusními štětci, ale rozpočet není nafukovací :( (a teda já jsem blázen co dává absurdní částky za oblíbené štětce a laky). Já mám dva MAC, které miluju (ale jeden chudák už fakt dost pelichá), ale taky jsem měla pár kousků, které jsem dala pryč protože mi nevyhovovaly.

    OdpovědětVymazat