Review: Guerlain 29 Rue de Sevres Ecrin 6 Couleurs Palette

Sezónní limitované edice jsou standartem luxusní dekorativní kosmetiky, ale u Guerlainu to dle mého názoru dovedli nejdál. Každý rok přichází s novým balením svých produktů, jejich paletky a rtěnky nejenže kopírují barevné trendy, ale obaly jsou téměř dekorativní předměty, které máte chuť vystavit. V loňském roce to byly paletky inspirované pařížskými bulváry a já jednu paletku dnes rozeberu: Guerlain 29 Rue de Sevres. Jak je vidět z obrázků paletka obsahuje 6 stínů, respektive 5 lesklých stínů a jedny linky.
Barvy jsou tlumené, studené, laděné do šedo-béžova. Začněme po směru hodinových ručiček. Světle hnědá má velmi decentní růžové odlesky, béžová se jen leskne (na víčku sama skoro nic nedělá, jen sjednocuje a vyhlazuje), následuje nejsvětlejší tělová broskvová (jen broskvový lesk) a taupe obsahující modravé odlesky. Zelená kostička uprostřed mate tělem, vůbec není výrazná jen dodá studený, namodralý lesk. Linky jsou v podstatě matný tmavohnědý stín  
Zde lehce máznuto bez báze /jsem šetřila, no/. Jak je vidět nejde o extrémě pigmentované stíny, spíš o střední pigmentaci
Balení: Budu upřímná velký podíl na nákupu má právě balení, je totiž tuze pěkné. Perforované kovové víčko skrývá malé puzzle, které je třeba vyřešit. 
1.nejříve nadzvednete víčko
2. odklopíte černou plastovou část do strany (má z jedné strany zrcátko, jak je vidět z první fotkky) a až pak se dostanete se k stínům
Balení je sice nádherné napohled (všimli jste si včelky, ne? tak detil poslouží). Ale je velmi, velmi nepraktické. Na lesklém (kovoém i vnitřním plastovém) povrchu je vidět každý otisk tlapky a váží snad tunu. 
Ještě zbývá dodat, že je přiložen dvoustranný štěteček, který lze slušně použít a mělo by jít celkem o 7,3 gramů stínů.
Cena: V ČR přímo nekřesťanská - 1890 Kč, v současnosti jsou některé kusy k dostání v Marionnaudu s 50% slevou, což vzhledem k tomu, že jde o 6 produktů není tak zlé..
Hodnocení: Pokud bych měla hodnotit jen stíny tak bych byla nadšená, jsou jemně mleté, drží, jsou decentní a krásně se s nimi pracuje, navíc lehce docílím nenalíčeného efektu, bohužel mi nevyhovuje balení. Je těžké a je na něm vidět každý otisk, což nesnáším. navíc plná cena v ČR je pro mě nepřijatelná (já sama jsem ji pořídila se slevou), za plnou cenu nestojí.  Pokud si můžete dovolit utratit větší peníz za stíny a důležitou roli ve Vašem rozhodování hraje estetické hledisko a ne praktické, jsou tyto paletky pro Vás.
Summary: This is review of  Guerlain 29 Rue de Sevres Ecrin 6 Couleurs Palette. I fall  in love with this palette on first sight and a sadly it didn´t last. Shadows itself are great, combination of neutral tones is wery well done, work appropriate and blendable. I was looking for neutral palette without glitters, only subtle shimmers and it delivers perfectly, even the green color is very subtle, only cool toned sheen when I apply it. What I do not like is packaging. I was drawn to it because of it, esthetically it is perfect (I love the bee detail), but it is SO unpractical. Extremely heavy and on metal and even black plastic isnide is visible every single print. Overal I would prefer more user friendly packaging, shadows are fantastic even though pricing in Czech Republic is ridiculously high and I canot justify to spend so much money on it, but if you can find it on sale go for it, quality is outstanding.

8 komentářů:

  1. Ta paletka je úchvatná, dokonalost sama. Ale ty peníze bych za ní nedala :-(

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem taky byla překvapená když jsem viděla kolik stojí, já nevím, já sice utratím za makeup hodně, ale tohle už je prostě příliš.

    OdpovědětVymazat
  3. DELETE! DELETE! DELETE! Tohle já fakt nepotřebuju :D Taková krásná hračička...tu bych měla ve sbírce jen z principu ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Vyšší mravní? Ten je třeba dodržovat 8).
    btw navigation: mb, items for sale, day :)))

    OdpovědětVymazat
  5. Krása...krása...krása. Takový obaly by mělo mít víc kosmetiky! :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Guerlain..vždy ma celkom pohltí obal, najmä kvôli nemu som si často výrobok kúpila..sú kvalitné o to pokoj! Ale ta cena je niekedy až príliš..mám pocit, že polku platím za samotný obal.. Milujem ich rúže Rouge G..patria medzi NAJ, ktoré som kedy mala....
    Vďaka za recenziu, po týchto tienikoch som už nie raz pozerala ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásná recenze, včelky jsem si všimla až u tebe, musím to doma prozkoumat:-D
    Jinak musím přiznat, že jsem marnivá a zůstává u mě jenom kvůli tomu nádhernému balení, ty stíny mě moc neoslnily, barvy měly velký potenciál, ale mě se s jejich konzistencí nepracuje moc dobře- u těch u kterých chci aby byly víc vidět mi přijde pigmentace nulová, u těch které by nemusely být tak vidět zas přehnaná a moc dobře se mi ani "neblendí":-(
    A ten Marionnaud mě taky štve, já za ní dala asi 1200-1400 z jahody, mám tu Champs-Elysées.

    OdpovědětVymazat
  8. Čajová v podstatě platíš za obal a značku :), za ty strašné ceny co u náz za ně chtějí prostě nestojí a o tom mě nikdo nepřesvědčí. Já mám jednu rouge g a ačkoliv je balení krásné, je zase příšerně těžké a objemné. Navíc jsem si koupila na mě neviditelnou barvu, takže se ji chystám prodat. Víc se mi líbí ty nové, vysunovací.

    Dejni musíš, včelky mají na více obalech :). Není vršek aqua allegorii plástev? Njn jahoda teď stojí za bačkoru. Já jsem hodně dlouho zkoumala barvy než jsem nakoupila a v rámci možností je to pigmentací střed, ono vůbec snad platí - čím luxusnější kosmetika tím decentnější pigmentace :))).

    OdpovědětVymazat