OPI Dear Santa

Milí zlatí, protože se Vánoce blíží mílovými kroky mám tu pro Vás jeden Vánoční lak OPI Dear Santa.
Barva je nádherná třešňově rudá, které vypadá téměř jako želé a v sobě pidi zlaté šupinky.
Lakuje se skvěle a je hladký, žádný hrubý povrch, je rozhodně jasnější než klasické "vánoční" rudé typu China glaze Ruby pumps což je super a hlavně na sluníčku vypadá nádherně.
 Třpytky jsou viditelné jen velmi zblízka, zdálky jen dodávají neobvyklý lesk.
 A šupinkový detail:
 Celkové dojmy:
  • pozitivem: kandovaná koktejlová třešeň posypaná zlatým prachem
  • negativem: mám ráda rudou takže nekriticky NEMÁ CHYBU!
 Summary: OPI Dear Santa is cocktail cherry red with tiny gold particles that dries smooth (in contrast to the classic red glitters as China glaze Ruby pumps). What I like on it is almost jelly finish infused with gold, however gold is visible only in extreme close up, normally it is red with unusual sheen.

    16 komentářů:

    1. Nádherná vyladěná barvička!

      OdpovědětVymazat
    2. Shaki: Barvička děkuje (je vážně moc pěkná:))))

      OdpovědětVymazat
    3. Delete Day Loves Color...nebudu už follower, protože ty laky z wishlistu nikdy neubudou :( Já ji zas nemám...chjo, proč já?!

      OdpovědětVymazat
    4. Aaaaach, já chci taky!!! Je vážně úžasnej!

      OdpovědětVymazat
    5. Já jsem zrovna dala taky něco vánočního, nebo dokonce silvestrovského :DD
      Dear Santu jsem měla půjčený od Dejničky a byl hezký

      OdpovědětVymazat
    6. A já takyyy! Taková škoda, že jsem ho zaspala :-(

      OdpovědětVymazat
    7. no a já ho dala pryč! mně normálně vůbec ale vůbec neslušel, já to nechápu :(!

      OdpovědětVymazat
    8. Míno: Tak příště půjde k tobě, ano?

      Soni: já jsem koukala a krása, tedy až na to sundavání, já svoje nehtíčky opečovávám jak státní poklad.

      Peti a slušel by ti :))) A ano půjčím a pak si ho budeš horko těžko shánět.

      Petro: Vážně, to bych nevěřila, že někomu může neslušet. A zkoušela si Smitten with mittens?

      OdpovědětVymazat
    9. Achich :/ tento si fakt vyčítám, že jsem prošvihla...tak se jdu vždycky pomazlit se SwM a říkám si eště že mám aspoň ten...ale jako...koktejlová třešnička - mňááám :)

      OdpovědětVymazat
    10. Oh, so pretty! Biba wants one Santa for her self too :D

      OdpovědětVymazat
    11. Dáši třeba bude zase na veletrhu za pusu a nějaká vhodná oběť (píská si) ti ho koupí a pošle :). Vážně pokud je člověk milovník rudých, tak je pěkné tento lak mít doma.

      Biba: It seems everybody is eagerly anticipating Santa :))). Glad you like it.

      OdpovědětVymazat
    12. Ten chci! Zlatý šupinky..aaach :)

      OdpovědětVymazat
    13. Jak tak koukám, je to úspěch, ale vážně DOPORUČUJI TENHLE LAK VŠEM je totiž krásný.

      OdpovědětVymazat
    14. Miluju tenhle lak, miluju se na něj koukat na fotkách blogerek a obvzláště na tvých, kde se mi zdá ještě krásnější než na mých rukách a miluju, že dáváš vánoční lak uprostřed léta:-D

      OdpovědětVymazat
    15. A já miluju tvoje komentáře :))) a kdy jindy se mají publikovat fotky Vánočních laků?

      OdpovědětVymazat