revised: OPI Done Out in Deco

 Pokud vlastníte více laků, určitě se mezi nimi najde takový, ke kterému se zas a znova vracíte. Pro mě je jím OPI Done Out in Deco z kolekce South Beach.
Protože se pomalu blíží druhé narozeniny mého blogu rozhodla jsem se jej lépe nafotit. Barva je krémová šeříková (fialová se špetičkou růžové a šedé) na mléčně bílém základě.
V současnosti se variace na tuto barvu sem tam objeví, zrovna nedávno pirátská kolekce od OPI měla krapet tmavší fialovou Planks a lot (byl by zájem o srovnání?), ale mezi studenými lila hraje DOID pořád prim . 
Co dodat, lakuje se dobře (dvě vrstvy na fotce), sklízí pochvaly, ale relativně rychle se oloupává (3 dny), je to jen u první série, ty pozdější to nemají.
Celkové dojmy:
  • pozitivem: světlá variace na lila
  • negativem: Není moc originální, slabší výdrž
Summary: There are colors I constantly return to and OPI Done Out in Deco is one of them, it is cool toned lilac  (pale purple with hint of gray and pink in base), cream and overal lovely polish. It is not original, there are slightly different purple shades in OPI collection (lately OPI Planks a lot, only tad darker purple with more grey base), application si great, just staying power of first release was worse than later ones.

9 komentářů:

  1. Tahle mi přijde taková jako upršený den, zastřená. Ale to má pro někoho taky svoje kouzlo :)

    OdpovědětVymazat
  2. Fakt? No ona je to barva artdekových plážových budek v South Beach :), prostě klasiacká pastelka. Mám li odpovědět, pro mě.

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle je moje nejoblíbenější fialová, právě tuhle zastřenost mám v lacích hrozně ráda, za mě nádherná barva!

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkná pěkná pěkná! A výdrže tři dny je pro mě pohádka, to má umí na mě málokterý lak, takže i to vidím jako pozitivum;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherná barva! Miluju fialové laky

    http://ordinarylife-my.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Páni, ta barva je úžasná :). Asi bude obtížnější koupit si ji u nás v ČR, že? :(

    OdpovědětVymazat
  7. Petro, to je dobře!

    Dejni: Já to nechci říkat, ale mě drží laky standartně 6 dní a někdy i 12 (ale nádobí myju v rukavicích)

    Rendy: Super. Já taky a růžové a červené a zlaté a všechny.

    Gabriella: Přijde na to kolik jsi za ní ochotná dát. V OPI salonu v Praze ji mají zcela jistě, jen za 330 Kč. Jinak zksuit fóra, nebo počkat na kosmetický veletrh v Praze v Holešovicích, tam pak prodávají OPI za nákupku cca 180 Kč. Jinak to vidím na ebay.

    OdpovědětVymazat