Review: MAC Warmth of Coral blush comparison with MAC Happy together

Velký notebook je v opravě a tak datluji na 10´, což  vzhledem k rozměrům obrazovky není žádná sláva, takže moc příspěvků v následujícím týdnu asi nebude. Dnešní recenzí kterou pokračuje popis kolekce Semi precious je minerální tvářenka MAC Warmth of Coral.
Barva jak vidíte není ani tak korálová, jako broskvově oranžová. Viděla jsem kousky s větším množstvím růžové, ale já jsem zrovna vytáhla černého Petra a mám lehce pomerančovou oranžovou. Takže rada pokud kupujete minerální produkty od MACu prohlédněte si je před nákupem, míra zastoupení jednotlivých barev se liší kus od kusu.
Musím se přiznat, že při prvním odzkoušení jsem se trochu té oranžovosti lekla, swatch vypadá docela strašidelně (pro bledule je oranžová vážně nelichotivá barva). ALE kupodivu jde velmi dobře rozešmrdlat štětcem do ztracena a vypadá v létě dobře. Což ale na druhou stranu znamená, že pigmentace je spíše střední. Výdrž neposoudím, jsem z těch co si neustále sahají na obličej, takže i makeup po několika hodinách mizí, neřkuli tvářenka.
Konzistence: minerální (zapečená) tvářenka, na povrchu sušší a mírně práší.
Baleni: klasické černé balení tvářenky (tzn. průhledné víčko)
Hodnocení: MAC Warmth of Coral je oranžová která není zrovna pro každého, takže rozhodně vyzkoušet před nákupem. Pokud Vám vyhovují minerální tvářenky jejich nákup u MACu není špatná investice. Opět platí, že nákupní cena je vyšší, ale podobného výsledku lze docílit s tvářenkami od Bourjois, jen ty od MACu vyjdou po propočítání na stejno. Za mě osobně je dobré ji mít, ale není to absolutní must have, klasická matná tvářenka je pro mě vhodnější varianta.  
A co by to bylo za příspěvek bez srovnání zde s mou oblíbenou minerální tvářenkou MAC Happy Together, která se liší tím, že je ze dvou částí, jedné matné a druhé lesklé, takže lze použít jak na konturování, tak rozjasnění.
Summary: MAC Warmth of Coral is mineralize blush from Semi precious collection (S 11´). It is peachy orange blush, especially on pale skintone as mine (MAC NC 10) first swatch looked almost too harrash orange. At the beginning I didn´t like it but as sheer as it is I blended it easily and ended up satisfied. In my opinion this´ll be good blush for pale skintones in summer season, I am not so sure how it will look on darker skintones. I also made comparison with MAC Happy together, my favourite mineralized warm toned blush (which I prefer any time because of split blush/highliter part). In general I can say that I like MAC Warmth of Coral blush but not love it.

12 komentářů:

  1. No vidíš, já jsem taky bledá a mám pocit, že oranžové tvářenky mi sluší ze všech nejvíc. Tuto budu mít taky a moc se na ni těším. Mám minerální MAC ráda, protože jedna z nich je mojí největší favoritkou (Improvise).

    OdpovědětVymazat
  2. nemůžu si pomoct, ale mě ta tvářenka přijde z fotky tak nějak křiklavá, nepřirozená..ale dobrou službu udělá na hodně tmavých typech..já bych si jí asi nekoupila :-/

    OdpovědětVymazat
  3. Jusitne: You re welcome! I love reviews on your blog :)

    Peti: tobě ano, je to o podtónu, já se v nich necítím, celkově preferuji spíš studené barvy.

    Jájo: Vzhledem k těm co vlastním je tato v krabičce jedna z nejvýraznějších, nanesená a rozetřená kupodivu decentní, byť je to teplý odstín. Každá máme "svoje" barvy a ty které bychom si nekoupily. U makeupu hodně záleží na aplikaci, v silné vrstvě (a swatch bezesporu je silná vrstva, však jsem ho dělala proto aby barva byla vidět) bude jakákoliv tvářenka křiklavá. Ale kdyby byla méně oranžová vůbec bych se nezlobila.

    OdpovědětVymazat
  4. Ona i fotka může dost klamat, ale stejnak se mi broskové barvičky líbí na hodně tmavých typech..já osobně mám radši "pudrové" barvičky :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já taky :) a matné neutrálky to je moje. Od MACu patří mezi mé oblíbence Blushbaby a Buff jen mírně nanesené, nedělám tlustou čáru, ale spíš hodně do ztracena. A taky studené růžové vedou na celé čáře.
    Taky moc výrazné tvářenky nepoužívám protože jsem rtěnková a často mám rudou, vínovou, nebo fuchsiovou rtěnku a k těm se vhodná tvářenka hledná s obtížemi. Každopádně máš pravdu v tom, že barva je prostě oranžová a ta není nikdy decentní.

    OdpovědětVymazat
  6. Myslíš, že to ten vzorek hodně ovlivní? Já si myslím, že i kdybys tam měla o chlup víc růžové, tak by to efekt moc nezměnilo, ne? Já teda nevím, jen tak přemejšlím nahlas :D :D

    A tato je moc hezká, líbí se mi víc, než HT.

    OdpovědětVymazat
  7. Já myslím, že trochu jo :), teda asi víc stíny a rozjasňovače než tvářenky.
    Prrr, na HT mi nesahej, to je HG sculpting bronzer pro můj hřbitovní odstín pleti.

    OdpovědětVymazat
  8. Day a zkoušelas ji přes něco vrstvit? Já mám Illamasqua Complex, což je fakt brutální barva, výrazná tmavší cihlová, navíc s tou illamasqua pigmentací ji máš na obličeji skoro dřív než přiložíš štětec, musí se nanášet tak lehce, že by to balení stačilo tak deseti lidem na celý život. Ale v kombinaci s něčím do růžova to vytvoří naprosto úchvatnou barvu - ale zas jen maličko poťupkat.

    OdpovědětVymazat
  9. Reni ne, ale zkusím to (asi ne na každý den, páč jsem neskutečně líná...), taky mám jednu až nepříjemně pigmentovanou tvářenku od Illamasqui po jejíž aplikaci vypadám jak Marfuša na lovu vhodného ženicha.

    OdpovědětVymazat
  10. Já jsem teď zahleděna do tvářenky Bourjois Lilas D'or č.33...je indentická s legendárním orgasm od
    NARS..dneska jsem to zjistila, tak hned po svátcích letim do drogérky :D

    OdpovědětVymazat
  11. Jájo jsem zvědavá co na nibudeš říkat.
    já to tvářenku od NARSu měla a byla na mě moc oranžová a opadávala. Napadlo mě nemá ji třeba i silk naturals?

    OdpovědětVymazat