OPI Bastille my Heart

Zase jeden  laků co jsem si "musela znova" pořídit OPI Bastille my Heart z francouzské kolekce.
Barva je burgundská červená s odlesky, taková ta "bezpečná" vínová klasika, které se decentně v určitých světelných podmínkách i leskne (což byl důvod, proč jsem ji dala pryč a asi zase budu).
Trochu nemile jsem byla překvapená, že je docela vodový  má tendenci vytvářet lysinky, takže to chce tři vrstvy na solidní krytí.
Detail za deštivého počasí:
Celkové dojmy:

  • pozitivem: klasická vínová s odlesky

  • negativem: klasická vínová s odlesky

Summary:  OPI Bastille my Heart is a classy deep burgundy red with sheen. However no matter how I like it, application of this one is a little bit problematic. It is sheer so there are bald spots at two coats (when you carefully apply three it should be ok) and it is runny (slightly watery consistency). Color itself is classic, nothing breathtaking, "just" safe red .

7 komentářů:

  1. Je hezký, ale nemusím ho mít.

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se líbí, ale asi se mi bude líbit víc, až budu starší... :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mně hrozně baví ty tvoje pozitiva a negativa :-)Jinak mě ten lak přijde nějak studenej a to já nerada.

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkná je, ale taková..nudná nebo co...

    OdpovědětVymazat
  5. je to hezká barva,ale taky nic, z čeho bych si sedla na zadek...

    OdpovědětVymazat
  6. An: Jsem ráda, že se líbí.

    Mirko: Asi tak, nevím proč jsem si ho kupovala znova.

    Markett: A sakra, já už jsem asi stará :)), mě by se líbil, kdyby nebyl tak vodový.

    Blani: Zrovna tyhle mi daly tolik práce ctrl a c ctrl a v :))). A v podstatě máš pravdu, je do studena.

    Dejni: Ano, konzervativní červená

    Petro: Asi se všechny shodneme na tom, že není nic světoborného, ale pěkná je.

    OdpovědětVymazat