Essie Blueberry Crumb

 Na tomto místě se sluší poděkovat Viennettce za dočasnou zápůjčku Essie Blueberry Crumb.
A jaký že vlastně je? Velmi zajímavá bledě modrá s decentními stříbrnými odlesky (připomínají zamlžené okno potažené jinovatkou). Barva je velmi něžná a barevně blízká v podstatě nesehnatelné Essie Sag Harbor. 
Tím bohužel pozitiva končí, to co vidíte na fotce jsou čtyři vrstvy, lakuje se totiž příšerně, dělá díry a zároveň hodně utíká a aby toho nebylo málo pruhuje.
Vlastně je to škoda protože v rámci bledě modrých je její lesk něco zcela unikátního a rozhodně podobný lak jen tak nepotkáte

 Celkové dojmy:
  • pozitivem: pokud jste milovníky modrých, tak není špatné mít tuhle Essie, prostě proto že se moc často barva neobjevuje
  • negativem: asi všecko, prostě úplně noční můra na aplikaci a to mám modrou docela ráda

Summary: I have such a high expectations from Essie Blueberry Crump as it is lovely pale blue with silver sheen. I do like color and frosty feeling but I hate, hate, hate the application. Not even it is sheer, four coats on my photos and watery (and it makes holes!), it also streaks, a lot. Sorry Essie, this is badyl done, thumbs down.

11 komentářů:

  1. Hned jsem si říkala, že vypadá jako Sag Harbor! Mně ani ten moc nesluší, ale líbí se mi v lahvičce :)

    OdpovědětVymazat
  2. From the photos, I wouldn't guess it was a problem polish--you did well with it!

    OdpovědětVymazat
  3. Soni: mě taky! Lahvička je super, ale zase na druhou není při lakování takový že by vytahoval červenou nebo šedou (což některé modré a zelené dělají)

    Karen: thanks, I tried HARD. After first messy application I done second very carefully.

    OdpovědětVymazat
  4. hm, to je škoda ty negativa, protože je úplně úžasnej!

    OdpovědětVymazat
  5. Na modrou je dobrá, líbí se mi na ní právě to, že to není čistá modrá, ale nazvala bych jí modrá s tajemstvím;-)

    OdpovědětVymazat
  6. skvělá barva..a super blog...Follow:)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásná barvička. Jestli jsi viděla Hvězdný prach, tak tuhle bych nalakovala té blonďaté hvězdičce :-) Škoda, že nemá dobrou konzistenci :-X

    OdpovědětVymazat
  8. Petro: Jo krásnej je, ale ty negativa to spolehlivě převáží.

    Dejni: že bych měla založit novou kategorii?

    Ina: Ano, děkuji a ještě jednou děkuji :))).

    Markett: Gaimana miluju a Hvězdný prach byla povinnost a ano Yvain by slušel. Fakt je to škoda, ale tyhle barvy bývají "zlobivé", navíc i Essie štěteček tomu nepřidá.

    OdpovědětVymazat
  9. Já mám jeden lak od Essi a další už bych si nekoupila. Za tu cenu je kvalita příšerná. Mám art deco, barva je krásná, ale nevydrží a špatně se mi nanášela, přesně jak píšeš :)

    OdpovědětVymazat
  10. Mirabelle, já sice Essie nemám vůli štětečku jako číslo jedna, ale platí že jedna vlaštovka zimu nedělá. Essie je obecně jedna z nejkvalitnějších značek a většina laků je super, byť i u nich je pár úděsných kousků.
    btw. který to je?
    Ale ano za MOC cenu v ČR nestojí.

    OdpovědětVymazat