Review / Recenze: Yves Saint Laurent Pure Chromatics no.3

První ze série slevy v Marionnaudu, ano nakonec jsem to psychicky nevydržela a div že nevykoupila celý obchod, takže se máte ne co těšit. Ale když jsou ty 70 % slevy, no nekup to. Jako první tu pro Vás mám paletku od Yves Saint Laurenta Pure Chromatics č.3.
Tyto paletky vyšly na jaře 2011 (takže si myslím, že tahle byla asi označená omylem, ostatní ve slevě nebyly) a jsou fantastické, jsou určené pro aplikaci nasucho i navlhko. Navlhko by měly dělat jakoby metalickou texturu. Osobně jsem je zatím navlhko nezkoušela, jen nasucho a jsou úplně nádherné.
Barva: Moje paletka se skládá ze 4 relativně decentních barev, tmavé šedomodré, šmolkově modré, taupe a kávově hnědé. 
Konzistence: Stíny jsou za sucha lesklé, ale ne metalické, mají neobvyklou, klouzavou texturu a famózní pigmentaci. Nejsem si jistá, nakolik je to reklamovaným způsobem zpracování (lití místo presování), ale rozhodně doporučují si je před nákupem prohlédnout, protože konzistence je neobvyklá a bude třeba použít plochý, hladký syntetický štětec a dávat pozor při aplikaci. Určitě dám update až vyzkouším za vlhka.
Balení: klasické zlaté (jsou vidět otisky prstů), uvnitř zrcátko a dva pogumované aplikátory, obsahuje 5 gramů stínů a co mě překvapilo je jen 6 měsíční trvanlivost. Textura je zvláštní, jakoby klouzavá.
Hodnocení: Mám je doma krátce na podrobnou analýzu, ale zatím jsem velmi spokojená, stíny jsou dobře pigmentované a předpokládám že po navlhčení půjdou použít jako linka. Barva je decentní, ale vzhledem ke konzistenci se lehce lesknou, ale neskončíte jako disko koule. Swatch na sucho (jedno táhnutí prstem) vypadá takto.
Summary: We have 70% sale in Czech Marionnaud´s so I went a little bit nuts and bought a lot of cosmetic during last few days. Here is first of new items, review of Yves Saint Laurent Pure Chromatics no. 3. These eyeshadows should be new type products meant for dry and wet usage, I have read few PR articles about their revolutionary consistency (something about brand new technology of pouring instead of pressing) and have no idea if it is true or just PR massage. I haven´t tried it wet (yet), but dry are no less impressive. They have unusual consistency (so I think they´ll maybe require application with flat synthetic brush), almost creamy, very pigmented and they almost glides. They are shimmery, but actual shimmer is very subtle as you can see in m dry swatch. I like them a lot. No.3 is very wearable quad of dark coffee brown, mid toned brown, dark blue gray and pale blue. I am not sure if they are worth full price but in sale they seem quite bargain.

15 komentářů:

  1. Děkuju pěkně, to já do toho Marionnaudu radši ani nepolezu!

    OdpovědětVymazat
  2. Ono už bude asi všude vyprodáno (ale co kdyby, že...), ale ty slevy stály za to.
    Dalo se najít pro každého něco, jen laky nebyly (teda když jsem šla tak už nebyly) a taky Chanel byl vyjmutý ze slev.

    OdpovědětVymazat
  3. Day, ty jsou užasné! Ještěže se mi v tomto nečasí nikam nechce, nebo že by jo? :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Já tam byla minulý týden, ale máma spěchala, tak jsem omrkla jen rtěnky u E. Lauder a doteď lituju, že jsem si tu jednu nevzala.

    OdpovědětVymazat
  5. úplně tě chápu, nakoupila jsem si v Marionnaud stíny tak na deset let dopředu, ale nech to tam, když je to za takovou cenu :)

    http://ordinarylife-my.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. No super...ty jsi nejrychlejší blogerka! Stíny vypadají úžasně, já jsem ze svých úlovků taky nadšená. Rťenka je super :)

    OdpovědětVymazat
  7. Táni, nechce, ale půjdeš 8).

    Míno: A pořád na ni myslíš, co? To znám...

    Rendy: Já bych di žádné stíny "nemusela" koupit do konce života, až tak jsem na tom. A chodím ti na blog okukovat.

    AYD: Říkej mi blesku, musela jsem je doma hned zkusit. Těším se na Tvé fotky. Co doma na kabelky? Piš SZ.

    OdpovědětVymazat
  8. Díkybohu,že jsem o tom minulý týden nevěděla :D, když jsem byla v Praze, to by to zas dopadlo :D. Stíny vypadají nádherně!

    OdpovědětVymazat
  9. Páni..super recenze..hodně by mě zajímala i ta mokrá verze nanášení:)

    http://ina-tina.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. Ach, to je nádhera! Velmi závidím a lituju vyprodaných stojanů.

    OdpovědětVymazat
  11. Ach jo, taky závidím, v Marionnaudu co jsem byla já bylo houby, respektive byly ve slevě jenom naprosto nezajímavé věci a barvy a paletky žádné:,-(

    OdpovědětVymazat
  12. Jé, a já jsem o slevách vůbec nevěděla :(. Krásný úlovek, jen to zlaté balení u YSL moc nemusím.

    OdpovědětVymazat
  13. Petro: Nevěděla, ale teď víš :)

    Ino: Tak vyzkoušeno, musí se dávat pozor na aplikaci, pokud se nabere moc, má tendenci hrudkovatět.

    Peti: No třeba je časem budu dáva pryč, stát se může cokoliv.

    Dejni: Já bych řekla, že to bylo tou zastrčenou Sephorou.

    Elvie: Ted už víš, tak já nemusím všechny otlapkávací obaly (takže skoro všechny), kromě NARSu, Illamasqui a nkterých Estee Lauder.

    OdpovědětVymazat
  14. jsou nádherné :) a jako ze 70% slevou naprosto chápu! to se tam prostě NEMŮŽE nechat! :))) já nedávno za takové úžasné ceny nakoupila u nás v Douglas, když byl výprodej :)))

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  15. Já jsem ten Douglas zkoušela a nikdy nic! Ty slevy jsou fantastické (nemohly by být permanentně?).

    OdpovědětVymazat