China glaze Sunset sail a mix OPI glitrů

China glaze Sunset sail je z jarní kolekce Anchrs Away, když jsem ho nafotila, tak jsem ani neměla motivaci fotky publikovat. On totiž bohužel vypadá na fotkách lépe než v reálu.
Vina není ni tak na straně laku, jako na mojí. Lak je hezký, jen na mé pleti je to spíš odstrašující příklad jak by broskvový krémový lak neměl vypadat, nicméně pokud máte opálenou pleť, mohl by vzniknout pěkný nude výsledek. Takže předstírejte že nevidíte jak mi tahle barva dělá spařené prstíky.
Velmi dobře se lakuje, je krycí, je to standardní china glazeovský krémík, trochu hustší než OPI krémík. Takže dvě vrstvy. 
Obsahuje i téměř neviditelný stříbřitý lesk, ale viditelný je jen na přímém sluníčku lupou z 10 cm, takže je pro mě je to čistý krémík.
Zkusila jsem ho jako bázi pro Burlessqe OPI glitry, ale zaboha si nevzpomenu,  který je který (vypadají tak nějak stejně)
Ale jsou to tyhle lahvičky:
 
Celkové dojmy:
  • pozitivem: nude pro opálené, dobře se lakuje
  • negativem: na mě asi všechno, vypadá ošklivě. 
Summary:  China glaze Sunset sail is perfect nude for dark skin tones, on me it is awful. Color is tad warmer than my skin tone. It is perfect cream and peach polish, it has very subtle (read invisible) silver micro sheen visible only from ten cm in direct sun. Application was standard China glaze creme polish. I really hate it in me, it makes me lobster hands. I also tried it as a base for three OPI Buresque glitters (I cannot recall their names), try to guess their names by bottles.

6 komentářů:

  1. Nemusím předstírat, já to fakt nevidím:-D Kdyby vypadal jako na fotkách tak je fakt supr, škoda, že ne:-(

    OdpovědětVymazat
  2. Na mě vypadal snad ještě hůř! Ale je to škoda, samotný v lahvičce se mi líbil.

    OdpovědětVymazat
  3. barva sama o sobě je krásná,ale bohužel mám s těmito odstíny úplně stejný probém jako ty :(

    OdpovědětVymazat
  4. Dejni, věř mi, nepostřehnutelný lesk tam je. Jako on by ti asi neslušel (nikomu se středoevropskými kořeny slušet nemůže).

    Míno, to bych polemizovala :), jo lahvička je fajn, jen v kombinaci s kůží je to děs.

    Petro, díky za povzbuzení. Mě se líbí, ale je to jedno velké ne. Jsou nude barvy, které jsou ale slušivé, tato to bohužel není...

    OdpovědětVymazat
  5. ten odstin je zajimavej, ale ke me by to asi taky neslo.. :-/

    OdpovědětVymazat