Review: MAC Golden gaze eyeshadow and comparison with NARS Etrusque

Chyběla jsem Vám? Dnes tu mám pro Vás recenzi minerálních očních stínů MAC Golden gaze která je v ČR k dostání v limitce Semi precious od 1.7.2011.
barva: zlatá ne černém základu, tedy něco jako staré zlato. Rozhodně jsou obě barvy vidět, některé dřívější minerální stíny od MACu měli občas problém při nanášení, například MAC Young punk, kdy fialové odlesky byly méně viditelné na oku než v krabičce, tak mi věřte, že Golden gaze není ten případ. 
Pokud ho budete nanášet štětečkem, dostanete polo průhlednou černou se zlatými odlesky, které vytváří dojem kouřového líčení, pokud chcete lepší viditelnost zlaté, nanášejte prsty, výsledek pak bude tekuté zlato. Výdrž je slušná, ale pro prodloužení trvanlivosti doporučuji aplikovat na bázi, nebo vrstvu makeupu. Foto prstem máznutého stínu bez báze.
konzistence: minerální stín je spíše hutnější, téměř metalický, každopádně velmi, velmi jemně mletý, takže nemá kousky, které by mohly opadávat.
Baleni: klasické černé balení minerálních stínů (tzn průhledné víčko)
Hodnocení: rozhodně doporučuji, cena je sice vyšší, ale myslím, že vzhledem k neuvěřitelné pigmentaci se vyplatí (uvažuji o nákupu Rare find).
Tady je srovnání s NARS Etrusque, aby byl vidět rozdíl mezi čistou "starou" zlatou  a variantou MAC, která má černý základ. 
A detail MAC vlevo, NARS vpravo.
Summary: Official description of MAC Golden gaze mineralize eyeshadow (LE), says: melange of gold and black and it is completely true. Color is old gold when you apply it with fingers, hovewer when I used a brush I achieved more subtle, semi transparent black smokey look with hint of gold sheen. Since I tried "a few" of MAC mineralize eyeshadows in the past I can say it is well executed. When I compare it to MAC Young punk, Golden glaze shows both colors equally. Black base is nfused with warm toned gold and as they are finely milled shadow seems almost metallic.I definitelly recommand this eyeshadow and will probably purchase more from Semi precious collection. I swatched it also side by side with NARS Etrusque, for you to see black infused base of MAC. Swatches are made without base, what you see, you get.

15 komentářů:

  1. Biba thank you :), which one do you prefer?

    OdpovědětVymazat
  2. MAC se mi líbí víc :-) Je to takový..mhm..tajemnější stín. Krásná recenze :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Je krásnej, já bych ho asi nenosila. Mně se líbí Jades Fortune a Hint of Sapphire. Můžu se zeptat, kolik stojí?

    OdpovědětVymazat
  4. Markett děkuji za pochvalu. Ano Mac je dle mého naázoru i variabilnější.

    Mirko: Nejsem si jistá je to kolem 570 Kč, ale zase vydrží věčně :). On totiž jak jde blendit, tak není zas až tak výrazný a já ho dávám uměřeně, každopádně kolekce stojí za prozkoumání, ale údajně mají některé kousky horší pigmentaci, hlavně ten Jades.

    OdpovědětVymazat
  5. Chyběla;-) Sice tenhle by mi vůbec neslušel, ale je nádhernej a na tu konzistenci jsem byla zvědavá, tak díky za recenzi, půjdu omrknout ostatní barvy.

    OdpovědětVymazat
  6. Je to nádherná barva, stejně jako Dejnička se obávám,že by mi neslušel,ale musím uznat,že je boží a ta kombinace těch dvou vedle sebe je též úžasná, úplně vidím takové líčení, paráda!

    OdpovědětVymazat
  7. Já vůbec nevím, který bych z těch stínů měla chtít, u většiny si neumím představit výslednou barvu...
    viennettka

    OdpovědětVymazat
  8. Jejda ten je! zlatá a takovou jakou ještě nemám - krásně tmavá!...ten asi musím mít...snad nebude hnedka pryč než mi dojde výplata :-)
    Já moc dobře vím, proč z bezpečnostních důvodů nový mac kolekce raději moc nesleduju :)

    OdpovědětVymazat
  9. Dejni: Děkuji :), určitě a Dianka ti taky poradí, ona je taková pokušitelka!

    Petro, díky já vilím kmbinaci s úplně světlým aby to bylo decentnější. Neboj, taková divočina to není.

    Peti: Oni právě strašně matou, budeš prostě muset do Prahy se podívat než je vyprodají, nebo se obětuji a půjdu se na ně podívat/koupit. Tak hodná já jsem :). Nicméně prý některé mají blbou pigmntaci.

    Dáši: Že ano. JJ, nesledovat je jediná zbraň.
    A propos děvčata vydržel mi bez hnutí 8 hodin na MAC painterly a neropil se a neproužkoval.

    OdpovědětVymazat
  10. Vrrrrr, jsem ráda, že se tak líbí :).

    OdpovědětVymazat
  11. Tak už jsem našla swatches a nelíbí se mi ani jeden :-( Nebo jako jo, třeba ten tvůj - barva krásná, ale pro mě absolutně nenositelná, to by mi neslušelo. Ale zato jsem nemocná ze dvou tvářenek a jednoho MSF, takže bez úlovku asi nezůstanu :-)
    viennettka

    OdpovědětVymazat
  12. Day a jak bys popsala ten Rare find? Mně se hodně líbí, ale na každé fotce vypadá jinak....

    OdpovědětVymazat
  13. Peti: Já se půjdu v pondělí podívat a uvidím jak se mi líbí ty ostatní. Tedy já mám slabost pro minerální stíny :).

    Reni: Podívám se a napíšu SMS.

    OdpovědětVymazat