Illamasqua Light Liquid Foundation LF 115

Už jsem si tu párkrát stěžovala, jak obtížné je najít dostatečně světlý makeup pro můj odstín pleti, všechno je tmavé, takže je celkem jasné, že když člověk najde značku co vyrábí světlé makeupy, jako právě Illamasqua, tak je nadšen. Pokud by Vás zajímalo jukněte ne jejich stránky, koncepce je sice mírně alternatvní, ale mívají fantastické produkty (laky a laky a laky) a práce Alex Box je fascinující byť to není můj šálek čaje.
Já jsem koupila ob typy makeupu (tedy light a rich), ale dnes to bude recenze Illamasqua Light Liquid foundation, jehož oficiální popis zní takto:
"Illamasqua Light Liquid Foundation blends effortlessly, balances and corrects uneven skin-tone, giving a light coverage and a dewy effect that lasts long into the night. The formulation also has moisturizing and hydrating properties and contains skin-conditioning ingredient Vitamin E."
Dojmy: Očekávala jsem sjednocující, dlouho trvající makeup, který neudělá masku a rozjasní pleť, což tedy makeup plní, ale na mé pleti asi tak tři hodiny, pak záhadným způsobem sublimuje a do pěti po něm není ani památky. Takže ačkoliv jde o velmi příjemný makeup, který nezalézá do pórů, jeho trvanlivost, respektive její nedostatek je něco přes co se nepřenesu, ALE v momentě když jsem ho smíchala s Rich liquid foundation jsem dostala ideální zimní makeup pro mou pleť. Na pleti je příjemný, hydratační a neoxiduje. Krytí je lehké, spíše jako tónovací krém, než makeup.
Konzistence: je lehká, gelová, která se roztírá nejlépe prsty, se štětcem může pruhovat. 
Parfemace: zanedbatelná
Balení: 30 ml plastová lahvička je skvělá, nejen že lehce dostanete makeup ven, ale hlavně vidíte kolik ho je.
Cena: 21, 5 GBP (zasílají do ČR)

Složení: AQUA (WATER), PROPYLENE GLYCOL, HOMOSALATE, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, OCTYLDODECANOL, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, PROPYLENE GLYCOL LAURATE, MAGNESIUM ALUMINUM SILICATE, BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, GLYCERIN, TRIETHANOLAMINE, STEARIC ACID, CETYL ALCOHOL, ISOPROPYL MYRISTATE, PERSEA GRATISSIMA OIL UNSAPONIFIABLES (PERSEA GRATISSIMA (AVOCADO) OIL UNSAPONIFIABLES), HYDROGENATED POLYISOBUTENE, PHENOXYETHANOL, MAGNESIUM MYRISTATE, KAOLIN, TALC, COCOGLYCERIDES, PROPYLENE GLYCOL ISOSTEARATE, ETHYLCELLULOSE, TOCOPHEROL, TOCOPHERYL ACETATE, GLYCERYL STEARATE, CYCLOPENTASILOXANE, METHYLPARABEN, XANTHAN GUM, SODIUM PCA,SODIUM LACTATE, SODIUM LAURYL SULFATE, PANTHENOL, ALLANTOIN, ETHYLPARABEN, SODIUM CHLORIDE, PROPYLPARABEN, CETYL PALMITATE, CETEARYL ALCOHOL, DIMETHICONE, TRIMETHYLSILOXYSILICATE, BHT, SODIUM BENZOATE, FRUCTOSE, GLYCINE, INOSITOL, LACTIC ACID, NIACINAMIDE, UREA, ASCORBYL PALMITATE, PARFUM (FRAGRANCE) [+/- MAY CONTAIN: CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE), CI 77491 (IRON OXIDES), CI 77492 (IRON)
Summary: I have such a hard time to find makeup suitable to my pale skin tone but Illamasqua has adequate shades in their range even for extremely pale and dark skin tone. I have for you review of Illamasqua Light Liquid Foundation in lightest shade LF 115. As you can see from blurb above, it has promising description. Consistency is gel like I use my fingers to apply it, because I found out that using brush make it streaky. I am satisfied with the packaging, plastic squeeze tube is easy to manipulate and you can see how much makeup you have left. Scent is non bothering, coverage is light (more tinted moisturizer than makeup), finish natural and everything is great about for four hours, after that it starts to fade and within five hours after application it disappears on me. I found out that when I mix it with Rich Liquid foundation (yes, I also purchased that one), it makes ideal long lasting makeup however alone I wouldn´t recommend it for normal or greasy skin.

5 komentářů:

  1. Ach jo, škoda že mizí, oba se mi pořizovat nechce :-)

    OdpovědětVymazat
  2. To mi právě nikdy nejde do hlavy, kam ty šminky přes den zmizí a jak je možný, že když na sebe ráno napatlám tolik vrstev, večer když se odličuju, tak jako bych se jen lehce přepudrovala.

    OdpovědětVymazat
  3. Já ti klidně příště dám trochu do kalíšku, ať vidíš tu konzistenci.

    Blani, já moc vrstev nedávám, nepudruji, ale u mě je to dáno tím, že pořád sahám na obličej.

    OdpovědětVymazat
  4. Joo, řeším pořád to samé - diskriminují nás bledulky :). Hrozně mi vyhovoval Bourjois Healthy Mix v odstínu 51, ale ten se v čr samozřejmě neprodává.. Teď mám už "letní" barvu na 52, ale zase na léto je hodně krycí :D. Ach jo.

    OdpovědětVymazat
  5. Elvie taky mit o přijde děsně nefér, právě proto se mi ta Illamasqua tak líbila (oni ttiž mají JEŠTĚ SVĚTLEJŠÍ!!! a pak bílou), jinak světlý je 010 Diorskin Nude, a Aqualunere od Chanela v BR 10 a kdysi i Dermacol.

    OdpovědětVymazat