OPI Mermaid Tears

Nejnovější lakový přírůstek, který jsem si koupila proto, že ve své kolekci nemám studenou mentolku.
OPI Mermid Tears je totiž taková lepší mentolka, je totiž studený, ale obsahuje šedou, takže je ještě tlumenější a hlavně nedělá takový ten šedý odstín kolem nehtového lůžka, který mi dělaly jiné zelené laky.
Konzistence je spíše řidší, ale na mých fotografiích jsou dvě vrstvy, lakoval se velmi dobře.
Sice nutně další lak z pirátské kolekce nepotřebuji, ale neznamená to, že bych třeba nechtěla ten světle růžový, tmavě růžový a koneckonců i ten lila.
A ještě jeden detail, protože se laku nemůžu nabažit
Celkové dojmy:
  • pozitivem: studená zelená mentolka s kapkou šedé v základu
  • negativem: za mě snad jen to, že barva není utra originální, že je kolekce vázaná na piráty a konzistence by mohla být o krapet hutnější, ale to jsou jen subjektivní poznámky
Summary: I was searching for THE cool toned mentol green for quite a long time. I tied several of them in past years and majority of mint greens causes weird grayish cast on my nail beds. I am happy that I finally found right mint green which makes them normal. Let me show you OPI Mermaid Tears. I think that reason is grey base. Consistency of it is slightly watery, on m photos are two coats. I really like it, even though color isn´t super original or exciting.

15 komentářů:

  1. No jo, je krásnej a vypadá na Tobě moc pěkně!

    OdpovědětVymazat
  2. Míno díky, i tobě slušel :).

    OdpovědětVymazat
  3. Co to? že bych ho potřebovala? To snad nééé :) já ještě takovouhle taky nemám...

    OdpovědětVymazat
  4. Dáši: máš dvě možnosti - koupit, nebo poslat svou adresu a já to ji pošlu na vyzkoušení.

    OdpovědětVymazat
  5. Furt se rozhoduji jestli koupit,hrozně se mi libí :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak mě přijde docela originální, na zelenou se mi docela líbí a to je co říct:-D

    OdpovědětVymazat
  7. Já normálně nevím, jestli se mi líbí nebo ne. Přijde mi podobně divnej jako Jade is the new black, kterej chvíli miluju a chvíli nenávidim. Ale zajímavej je, to každopádně.

    OdpovědětVymazat
  8. No podle mě je krásnej a fakt ti teda sluší, dovolím si tvrdit, že by možná možnáááá slušel i mně a asi to budu muset zkusit :D!

    OdpovědětVymazat
  9. včera zase zlobil bloger, takže odpovídám až dnes:

    kočkandy: já jsem googlovala a dajně by měl být podobný Essie Turqoise and Calicos co je u instylu, tak jestli nechceš lovit ten :). Ale na mé pleti vážně vypadá dobře.

    Dejni: To jako fakt, tobě se líbí zelená (fjůůů,, přepiště dějiny).

    Blani: Já teda JITNB měla a dala jsem ho pryč, tenhle je hezčí. A určitě se ti líbí i když nevím jak by vypadal na tmavší pleti.

    lovelyhair: asi budeš muset :)))

    OdpovědětVymazat
  10. Ale neřekla jsem, že bych ho nosila:-D

    OdpovědětVymazat
  11. Podle komentářů tady asi budu za tu špatnou, ale mně se nelíbí:(. Na tobě vypadá hezky, to jo, ale můj šálek kávy to není. Na druhou stranu už si ho prohlížím poněkolikáté a uznávám,k že je zajímavý :D. No, jsem zvědavá, jak se to nakonec vyvine:-))

    OdpovědětVymazat
  12. Color.beam: Je fakt že třeba doma vyvolávají tto a podobné barvy odpor. Myslím, že kámarád barvu přirovnal ke chlebové plísňi, takže neboj, nejsi ta špatná :).
    Já jsem obecně zatížená na divné barvy a upřímně ona by to byla nuda, kdyby se všem líbilo to samé.

    OdpovědětVymazat
  13. Dejni: Počkej, nikdo ti neodpáře, že ti nepřišel děsnej, co je psáno, to je dáno :)))

    OdpovědětVymazat
  14. I just love this color no matter what the season

    OdpovědětVymazat