Srovnání China glaze Jolly Holly a OPI Here Today... Aragon Tomorrow suede

Mám zelené resty, respektive už od Vánoc mi zbylo publikovat několik srovnání, takže se pokusím trochu  zmenšit resty. V dalších dnech počítejte s několika zelenými srovnáními, které by se v nadcházejícím létě mohly hodit. 
Začínáme s lesně-mechovou, spíše zimní, kombnací a to China glaze Jolly Holly a OPI Here Today... Aragon Tomorrow suede (s nadlakem).
Kupodivu to byly právě tyto dva laky mi přišly tochu podobné, byť OPI je jíný typ a obsahuje malé puntíčky. Kdyby Vás zaajímlo, jak vypadají samostatně, tak China glaze Jolly Holly je smrčková zeleň, s odlesky.
A OPI Here Today... Aragon Tomorrow - verze suede, tedy saténová (ano existuje původní verze ze španělské kolekce, která je čistě krémová, ale nikdy jsme jí neměla) na kerou jsem dala nadlak Essence, který je mimochodem jen na jedno a lakování to není. Protože matný povrch vítězil nd nadlakem. který skončil v koši.  Barva mechová.
Takže je to souboj lesní zelené a mechové zelené, která u vás vede? Za mě OPI.
A foto lahviček:
Summary: I just made quick comparison of China glaze Jolly Holly and OPI Here Today... Aragon Tomorrow suede (with really crappy Essence top coat). My favourite is OPI and yours? There will be more comparisons in following days.

7 komentářů:

  1. Takový zelený jdou mimo mě, ale strašně moc se mi líbí nový vzhled blogu!

    OdpovědětVymazat
  2. Yarisse Díky! Já jen že mě na mě pomrkávají ze složky k publikování, tak musím udělat resty. A díky, já chtěla něco jednoduchého a světlého (aby to nezkreslovalo fotky), jsem ráda, že se Ti líbí.

    OdpovědětVymazat
  3. Taky se mi líbí nový vzhled blogu :) Jo a za mě vede smrček!

    OdpovědětVymazat
  4. taky nejsem fanda těhle lesních zelených,ale když už,tak jednoznačně vítězí Aragon!

    OdpovědětVymazat
  5. Míno: Díky moc, smrček bby ti slušel!

    Petro: Ten OPI je takový tajemný jiný než 90% produkce :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tohle je jiná sorta, tuhle temně zelenou už moc nemusím a Aragon se mi vyloženě nelíbí, jak je studenej :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Blani ono je to odstínem pleti, vem ty opi z texaské kolekce co ti tak sluší a ne mě byly zcela zapomentutelné :). Mě se právě líbí jak je studená...

    OdpovědětVymazat