OPI Lincoln Park After Dark

OPI Lincoln Park After Dark je jeden z prvních laků, které jsem si pořídila  a po čase mě omrzel a šel pryč. Proto jsem uvítala možnost půjčit si ho od Soni (které tímto děkuji).
A jaký že LPAD vlastně je je to ideální krémový tmavý skoro černý lak s fialovo-vínovým základem. Prostě černá noční obloha, která není úplně neprostupná.
Docela jsem si libovala a uvažuji, že si ho "zase" pořídím, protože podle mě je tenhle lak zatím nepřekonaný, na pomezí mezi teplým a studeným základem. Navíc u samotného OPI existuje možná desítka podobných laků, ale tenhle je prostě pořád ve své kategorii č.1.
Celkové dojmy:

  • pozitivem: jeden z prvních tmavých laků co jsem zaregistrovala a je pořád nepřekonatelný
  • negativem: určitě existují desítky, možná stovky těchto barev a podobných odstínů
Summary: OPI  Lincoln Park After Dark is actually one of the first polishes I owned. It is dark eggplant shade. Cream without any shimmer. Color is almost black with hint of purple/burgundy in base. It depend on your skintone which color is more dominant, for me it is perfect middle, almost black polish. You can find a lot of similar polishes in OPI range and other brand has their ultimate vampy also, but for me OPI LPAD stays one of all time favourite.

11 komentářů:

  1. jojo, ty seš jak já, taky sem ho měla, taky šel pryč a taky teď uvažuju že si ho pořídim znova. i když teď sem vymyslela variantu že si místo něj počkám spíš na opi i brake for manicures, kterej bude asi podobnej jen ta barva bude víc...barevnější.

    OdpovědětVymazat
  2. Já teď na tmavý moc nejsem, ale musím říct, že mě dost zaujal!

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám dneska nějakou vlčí mlhu, ale nejsem schopná na těch fotkách rozeznat nic jiného kromě černý. Právě kvůli tomu mám s těma skoro černýma lakama problém. Ale vím, že naživo bude zajímavej :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Annie, já točím laky přímo kosmickou rychlostí, taky si to pak náležitě vyčítám. Právě to, co popisuješ, je i důvod, proč jsem se nerhla na nákup teď, ale strategicky vyčkávám na swatche.

    Míno: tohle je klasika, něco jako malé černé.

    OdpovědětVymazat
  5. Blani ono to asi bude fotkama, potože bylo mizerné světlo, pokusím se pak udělat nějaké menší srovnání tmavých laků ze kterých bude zřejmé nakolik je jiný :).

    OdpovědětVymazat
  6. Na těch tvých fotkách mi teda přijde hodně černý, asi světlem, sluší ti. Působí velmi elegantně, aspoň mně teda přijde. Je pravda, že tenhle lak je taková malá legenda, že:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Asi, počasím, ne a ne spolupracovat, nebo to bude ím, že fotky dodatečně nijak neupravuju a jen oříznu. Každopádně asi ano, i když ikoničnosti I´m not really a waitress asi nikdy nedosáhne.

    OdpovědětVymazat
  8. čéče, ten jsem asi taky měla a nudil mě a tady je takovej pěknej!
    Musím jít očíhnout ten o kterým mluvíte s Annie...

    OdpovědětVymazat
  9. no podle mě je teda pěknej a je sice takovej klasickej,ale je v něm i něco navíc, mně se fakt líbí!

    OdpovědětVymazat
  10. Dejni a je? Je super, ne?

    Petro, ano, vystihla si to přesně, je vážně povedený.

    OdpovědětVymazat
  11. Tak ten už se mi zdá moc dofialova, Lincoln vede na celé čáře;-)

    OdpovědětVymazat