OPI Good Mandarin is Hard to Find a pokus o popraskání

OPI Good Mandarin is Hard to Find jsem si přála vždycky vyzkoušet, ale trochu jsem se bála té oranžové v základu, zbytečně.
Tenhle lak je z Hong Kongské kolekce (SS 10) a v podstatě se jedná u rudo-oranžovou krémovku. Nadšena jsem z kvality, stačila by jedna silnější vrstva, až tak je tenhle lak pigmentovaný, takže pokud hledáte oranžovo-rudou, e srdce GMHTF doporučit.
Na mých fotografiích to tolik nevynikne, ale skutečně se jedná o výraznou barvu (v překladu v reálu je oranžovější), která je krásná, ale moje volba jsou červenější červené, takže si ji pořizovat  nebudu. Ale moc a moc děkuji Soně za příležitost si ji vyzkoušet.
Detail:
A taky mě zajímalo, jak vypadá s praskacím nadlakem, takže taky bílý China glaze Lighting Bolt, nesedám si na zadek, to ne, ale v tlustší vrstvě docela ujde.
Celkové dojmy:

  • pozitivem: pokud hledáte oranžovo rudou, lepší nenajdete
  • negativem:abych se přiznala, tak rudá rudá mi nepřijde vulgární, ale oranžovo rudá ano, pokud pomineme toto ryze subjektivní hledisko, tak je ve své katgorii téměř bezchybný (o pokusu s praskacím nadlakem se raději nebudu zmiňovat)
Summary: I always wanted to try OPI Good Mandarin is Hard to Find but never was bold enough to buy it since I do not like orange toned red (actually I think they look exceptionally cheap on me). I was glad when my friend Soňa offered me to try it. Do I love it on myself? Still no, too orange for my taste (it is more orange toned in "real" life) but it is my preference. In general I think this polish is exceptional, color itself is almost perfect orange-red opaque in one coat. At last picture you can see it with white crackle top coat China Glaze Lighting bolt, not as horrible as I expect it.

9 komentářů:

  1. Hmm, zajímavé...já jsem odvařená z Red my fortune cookie a Hot&spicy, takže by tohle mohl být jejich kříženec, ne?

    OdpovědětVymazat
  2. Dajánko, tak tenhle je fakt krásný. :) A se zpožděním chválím nový vzhled blogu. Povedl se ti. :o)

    OdpovědětVymazat
  3. je to krásná barva, mně se líbí moc,ten pokus s tím praskacím lakem se naopak nelíbí vůbec,ale já jsem všeobecně proti praskacím lakům zaujatá....

    OdpovědětVymazat
  4. Mně se taky hodně líbí! Ale s praskacím je to vyloženě odpuzující.

    OdpovědětVymazat
  5. Fuj, nekazit tu úchvatnou nádhernou nejlepčejší barvu hnusným praskacím nadlakem, to je svatokrádež!
    Chci ho čím dál tím víc!

    OdpovědětVymazat
  6. ahoj:-)! tak červená, ta je luxusní:-). Supr:-). Snad nebudu vypadat zaujatě, když opět napíšu, že s praskacím lakem ne-e....
    Bílý praskací jsem zkoušela na různých a zatim mě teda neuchvátila žádná z mých kreací:/. Musela jsem to hned všechno sundat.

    OdpovědětVymazat
  7. Vulgarna sa mi vobec nezda. Na kratkych nechtoch vyzera veselo a velmi letne.
    Prekvapuje ma ten lesk, je skvely. Ten praskaci lak mi k tomu ale nejde.

    Kazdopadne si ma inspirovala, asi ho chcem :)

    xx
    M.

    OdpovědětVymazat
  8. Blani, ano je někde mezi. a RMFC bude brzy :)

    Verunko: Moc ti děkuji, tvoje pochvala mě vždy potěší

    Petro, však bílý praskací je nejhorší z nejhorších.

    Mirko, určitě by ti slušel.

    Dejni, taky jsem ten praskací okamžitě odlakovala.

    Color Beam: V podstatě s tebou souhlasím, bílý praskací nadlak vypadá jako nehoda s bělící vodičkou korres. Už nikdy více :)

    Marcelo: Díky za komentář, sama o sobě není vulgární, ale v reálu je víc dooranžova a na mě moc oanžová (na léto hlasuji pro fuchsiovou a tyrkysovou). Lesk má, ale je bylo to dáno i počasím, modrá obloha se odrážela a odážela.

    OdpovědětVymazat
  9. Dajánko, jsem ráda, že se ti taky líbí! Já ho miluju. S odstupem času se mi zdá Hong Kong čím dál lepší a společně s Espaňa u mě vedou :)

    OdpovědětVymazat