Illamasqua Scorn

 Je jen málo laků, co mě u Illamasqui nechávají chladnou a toto je jeden z nich Illamasqua Scorn.
A jakýpak že je? Saténový černý (tj, černý skoromatný) a dál? Dál nic. Abych mu nekřivdila, asi bude dobrý na razítkování a podobné hrátky.
Lakoval se dobře, dvě vrstvy a nedělal lysinky, pokud jste milovníkem goth stylu, nebo polomatných černých, jděte do ní, pokud ne, kupte si radši nějaký jiný. 
Díky AYD za půjčení.
Celkové dojmy:
  • pozitivem: saténová černá
  • negativem: saténová černá ze mě dělá přestárlou gotičku
Summary: Illamasqua Scorn is a satin black polish. Good consistency, without any application issues, don´t get me wrong, for me it is "just" black. I think maybe for konading or layering this should be great. Personally I prefer other Illamasqua polishes but I am grateful to AYD for lending me this one.

11 komentářů:

  1. hm, ani můj šálek čaje tohle není, navíc když vezmu v potaz tu cenu, určitě bych do něj nešla :)

    OdpovědětVymazat
  2. teda nevím... koukám na ty fotky už delší chvíli a pořád nějak nevím co si myslet :-) černý nehty mám docela ráda, ale do tohohle laku bych určitě nešla...

    OdpovědětVymazat
  3. Na druhou stranu, takhle matný lak jsem dlouho neviděla. Škoda jen, že to není jiná barva no..

    OdpovědětVymazat
  4. Petro, ale jinak má Illamasqua perfektní laky, které by ti slušely :).

    Jitulikaa: Ono je to dost o nositeli, zatímco na AYD vypadá božsky a hodí se k ní, na mě vpadá opravdu divně (to říká někdo kdo nosil Gammu a Radium a cítil se v nich dobře)

    Dejni: No nepotěšila si mě drahá...

    Katty, ale on je v rámci matných velmi dobře udělaný, ale jen to není lak pro mě.

    OdpovědětVymazat
  5. Nelíbí se mi, je to jak krovky švába. Fakt. Snad tak na ty razítka...

    OdpovědětVymazat
  6. Jari fuj, no teď už se jeho směrem ani nepodívám, i když přirovnání sedí!

    OdpovědětVymazat
  7. Já teda nevím, většinou mám s černýma lakama problém, právě proto, že si v nich přijdu trochu gotic. Ale tenhle lak mi tak nějak vyrazil dech a fakt se mi líbí, přijde mi to strašně sofistikovaný. Já furt nevim, že musim bejt vždycky proti davu :-D

    OdpovědětVymazat
  8. Ale kdepak, naopak, jsi s davem, většina lidí je z něj nadšená, ten saténový povrch mu dodává na zvláštnosti, ale ke mě se nehodí.

    OdpovědětVymazat
  9. vypada to hrozne dobre kde se to da obednat ?

    OdpovědětVymazat
  10. Anonymní: Nejépe na stránkách illamasqui, posílají do ČR, nebo zkus ASOS.

    OdpovědětVymazat