Půlka sbírky laků (od všeho tak trochu a dohromady nic)

Inspirace Dashulkou s využitím půl roku starých fotek (kdy má kolekce stejně nebyla komplet), ale v půlce jsem začala přicházet na to, že jich je trochu moc pro vlastní použití a tvrzení že všechny laky používám, nebude zas až taková pravda. Takže toto je cca 50% mé lakové sbírky. Kdyby někoho zajímalo co je co, písněte. Zbytek třeba někdy příště. Fotky jsou klikací, klidně zvětšujte.
OPI
ORLY
Chanel
RBL
Nfu Oh
Misa
Osamělý sparitual (chdáček zasloužil by si sourozence)
China glaze
Essie
CND
Nubar
Summary: Probably fifty percent of my nail polish collection. I was kind of affraid to picture them all at once when I claim that I do not own too much nail polishes (they are well hidden from the rest of my household in thier drawers so I can tell I use them all). If you are curious about any polish, you can ask. BTW all pictures are clickable :).

20 komentářů:

  1. A používáš je opravdu všechny? Jinak nádherná sbírka :)

    OdpovědětVymazat
  2. Teri: Doma to tvrdím (takže ne, po vytažení ze zásuvek jsem zjistila, že některé jsem rok neviděla), spíš je venčím po kamarádkách. Hodně používám ty RBL, nefocené Illamasqui a některé ORLY, Misy, OPI a krémové CND.

    OdpovědětVymazat
  3. Mě by prosím zajímala první a poslední řada OPI až budeš mít chviličku;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem teda taky chvíli přemýšlela, že bych sbírku nafotila, protože už ji mám skoro celou doma, ale když jsem ty laky ukládala do Helmeru a zaplnila jsem dva šuplíky nevyzkoušenýma lakama a ještě mi jich zbylo tak na jeden a kus šuplíku, chytla jsem z toho obrovskou depresi a nejradši bych se aspoň poloviny zbavila... jenže nevím, jak vybrat ty, co by měly jít pryč, když jsou všechny tak pěkný!

    OdpovědětVymazat
  5. Dejni:
    První: Show must go on, Romeo and Joliet, Midnight in Moscow, Manicurist of Seville, Let me entertain you (nebo tak něco).
    poslední miniatury: Absolutely Alice, Mad as Hatter, St.Petersburgundy a Lunch at Dheli

    Peti to jsem měla taky a komentář (kolik těch laků proboha máš) tomu nepomohl. A stejné dilema mám též.

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuju! Jinak mě přijde, že jestli je tohle půlka, tak máš těch laků nějak málo ne?:-D

    OdpovědětVymazat
  7. To je taky krása! Já se do toho focení asi taky pustím, když to tak zase vidím :)

    OdpovědětVymazat
  8. No já ti nevím, mě přijde že dost, já když se mi lak nelíbí jde hnd pryč, tož tak.

    Mirko ano, třikrát ano, co třikrát, destkrát.

    Petro jsou sice i hezčí, ale já jsem spokojená

    OdpovědětVymazat
  9. Krása! Vzhledem k tomu, že máš hodně barviček, co já nemám, mám leda chuť nakupovat nový...ale kdo to má pak stíhat lakovat, abych je nezanedbávala, což já nerada :)

    OdpovědětVymazat
  10. Dáši: V teoretické rovině s tvým komentářem zcela souhlasím v praktické se mi nedaří obdobné předsevzetí splnit. Mimochodem nechceš nějaký zkusit?

    OdpovědětVymazat
  11. Haha, me too I'm always afraid to own too much bottles, but I decided to state the number clearly in my blog, and call me "a collector" :P

    OdpovědětVymazat
  12. A mě by zajímal druhý a třetí Essie zleva :)

    OdpovědětVymazat
  13. Smalto: I´d like to count them but I am soooo bad with numbers (or pretending to be).

    Soni růžová je big spender a červený Tomboy no more

    OdpovědětVymazat
  14. Hezké! Jestli se umíš laků i zbavovat, tak to Tě obdivuju (-: Já jsem dala pryč jen jeden a stejně po něm tajně pláču.
    Chtěla jsem se zeptat: Nfu.Oh je ta 49ka?

    OdpovědětVymazat
  15. To já umím, jen si pak nadávám proč jsem si je nenechala a je to 59.

    OdpovědětVymazat
  16. Hezká sbírka, líbí se mně hlavně ten Nfu-Oh. Já mám jen asi 30 barevných laků, ale kdyby mně laky vydržely více než den, měla bych jich třikrát tolik.

    OdpovědětVymazat
  17. Marion díky, s výdrží je to hodně o nehtech, mě drží laky dobře, ale třeba mamce vůbec. A 30 je takový rozumný počet.
    Ty nfuíky jsou hodně specifické a lákají pohled. Já jich měla víc, ale nikdy jsem je nepoužívala, takže jsem je dala pryč a nechala si jen jeden.

    OdpovědětVymazat
  18. A prosím, mohla bys ten NfuOh příležitostně nafotit? Těch šupinkových jsem si před časem koupila 4 kusy a kromě legendární 51ky jsem se ve všech sekla. Chtěla bych si koupit nějaký do studeně červena a vypadá to, že by to mohl být on. Teda pokud mě monitor nešálí.

    OdpovědětVymazat
  19. Já ho mám nafocený :), pokusím si to napsat co nejdřív. Ale moc studená není.

    OdpovědětVymazat