ORLY Holiday Soireé collection 2011 - first pictures

Vánoce přicházejí, zpívejme přátelé! Tedy před tím je třeba přečkat léto a podzim, ale že se nám to blíží, viďte? Takže dnes pro Vás mám první fotky z kolekce Holiday Soireé. Opět překvapivě příjemná a decentní kolekce, tříkrát hurá že si odpustili stromečkovou zelenou a mají jen velmi decentní téměř čenou variantu. Jde o vyváženou kolekci, která neobsahuje žádné velké úlety, zastoupeny jsou čisté krémíky (dvakrát), matné (jednou) a shimery (třikrát), jen dvě barvy mi přijdou originální a to Androgynie a Au champagne, ostatní jsou moc pěkné, ale už jsem je někde někdy viděla. Snad jen že štěteček ORLY je šikovný a díky pogumování se dobře drží a mají největší obsah 18 ml.
ORLY Ma cherie je takový lak co se prostě musí objevit ve Vánoční kolekci, rudý krémík . Je povedený., barva je třešňová červená, spíše studená a krycí. Rozhodně stojí za úvahu, ale barva je bezpečná klasika.
Asi nejzajímavější mi přišel ORLY Androgynie, je to černo zelená s odlesky, tedy odlesky vícebarevné. Nápadně mi připomínal RBL Iconoclast a tak se nemůžu dočkat srovnání.
To ORLY Oui je fialový shimer se zlatými odlesky. Nevím jak Vám, ale mě nápadně připomínal Zoyu Danii, jen barva odlesků je víc do zlata.
ORLY Ingenue je téměř duochrome, je barva tlumená fialovo růžová, rozhodně má nejvíce zlatých odlesků, které v určitých hlech hrají do oranžova (také mi připomíná nějakou Zoyu, ale ne a ne si vybavit jméno).
ORLY Au champagne si určitě koupím, je totiž božský. Barva smetanová, konzistence saténová, velmi luxusní. Saténové laky jsou krásné, jen jejich aplikace krapet složitější (je nutná rychlá aplikace a nechat jednotlvé vrstvy zaschnout).
ORLY Le Chateu je černá, nevím jestli má nějaký podtón moc jsem ji nezkoumala, snad jen že ORLY umí tmavé laky moc dobře a obvykle jsou slušně krycí.
Tak co vy na to?
Summary: Another upcomimg collection by ORLY is this year holliday collection Holiday Soiree. I really like the collection although it consists mostly of "safe" colors. Beside traditional cherry red and vampy black there are very interesting shimmers (yet both Zoya dupable) and two I really like white satin polish Au Champagne and blackened shimmer green  Androgynie I definitely plan to purchase both. So far I think it is demure and classy collection, cannot wait for release date. 
Fotky jsou v plné velkosti, jen na ně klikněte :)/ All pictures are clickable

12 komentářů:

  1. Kolekce vypada zajimave, ale nic moc extra, abych pravdu rekla :-/

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, je to bezpečná klasika, takže něco pro mě, ty tři laky si pořídím určitě, zbytek mě nenadchnul. Ono je to asi tím na koho ORLY vánoční kolekcí cílí, takže se budou snažit držet konzervativnějších barev, ale mají to tak vždycky.

    OdpovědětVymazat
  3. Jakože bych si asi tak 3 barvy vybrala bez problémů ;) Navíc mám Orly laky docela ráda a snažím se jejich řady rozšiřovat.

    OdpovědětVymazat
  4. Já na to, že bych si dva až tři laky vybrala a to docela ráda, líbí se mi červený krémík, těch neni nikdy dost a potom ty dva se zlatými odlesky ingenue a oui. Orly nemám zatím žádný lak, takže o tom vážně přemýšlím,že něco pořídím.

    OdpovědětVymazat
  5. Chachá, tak loni měly všechny značky stejnou modrou (Charla a spol., však vy víte) a letos to tedy bude fialová! OPI má Rally Pretty Pink, Zoya Faye a Orly tedy Ingenue... Rozhodně si koupím jen jeden, chtěla bych OPI, ale bojím se, že bude nesehnatelný, tak si možná pořídím tento Orly. Ta druhá fialka je taky pěkná, ale Danii mám, takže smůla... Nemám nic podobného jako je Au champagne, tak ten bych si pořídit mohla... A ta červená taky není špatná, hlavně když nejde do ku*evské oranžové. Černé a skoro černé škrtám, ty nemám ráda... Ale jo, kolem a kolem je to pěkná kolekce :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Baru nápodobně :)

    lovelyhair: No tak to musíš napravit, já je mám moc ráda, tedy ráda, ale ne za českou cenu 310 Kč, která mi přijde přeci jen přehnaná.

    Peti: Jako přes kopírák, viď, tedy ne že by se mi vadilo, že si můžeš vybrat jakou značku chceš, ale přeci jen novinky bych brala. A ano kolem a kolem nc originálního, ale sázka na jistotu a nakonec si člověk koupí většinu, aby o nic nepřišel :)))

    OdpovědětVymazat
  7. Já bych asi taky zkusila Androgynie a Au champagne :) Ale já chci i tu stromečkovou zelenou :D

    OdpovědětVymazat
  8. Wowzers! People are gonna freak out about the green flakie (androgynie)... I can't believe Orly Holiday 2011 has already sent out a press release. Crazy?

    OdpovědětVymazat
  9. Mína: nápodobně (tedy to práv není jedlička, ale taková ohořelá jedlička)

    AllThingsNails! I agree. This isn´t press release send by ORLY, they didn´t send their yet. I was in czech ORLY showroon and because I saw their pre press samples I made pictures.

    OdpovědětVymazat
  10. androgynie urcite ano, oui tiez moze byt.. :)
    fialove s odleskami su tento rok v kurze, pozeram.. :) a ja fialky luuuubim! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Oui and Ingenue are gorgeous <3

    OdpovědětVymazat
  12. Babs vypadá to tak, každopádně jsou to slušivé barvy a já je mám taky ráda.
    Jo: Yes, they are lovely, I must buy them, oh wiait I want them no...

    OdpovědětVymazat