OPI It's Totally Fort Worth It

OPI - It's Totally Fort Worth It je zase jeden z laků z texaské kolekce, který mohl být skvělý, kdyby ... nepruhoval.
Připadám si jak rozmazlený sprateček, protože téměř u každého laku mi něco vadí, barva, konzistence a tentokrát je to aplikace, respektive pokud nejste extrémně opatrní jako jsem byla při nanášení já, může se lehce stát, že budete mít šedou zebřičku, tak pruhuje.
Nejzvláštnější je lak v lahvičce, kde  je nejen perleťově šedý, ale má i fuchsiové odlesky.
Řekl tady někdo fuchsiová? Tak to prostě musím vyzkoušet! Ano lahvička je skvělá, ale na nehtu se efekt poněkud vytrácí, byť se jedná a velmi krásnou světle šedou leskem. 
Ty fuchsiové odlesky jaksi mizí a místo toho najdete sem tem ťuflíček a proužky, hodně proužků. Lak opět trochu vodovější, na fotkách jsou tři vrstvy a možná by to sneslo i čtvrtou. 
Takže ano barvě, ne konzistenci a proužkům, ach jo, chci konečně nerazil na lak z texaské kolekce, který se mi bude líbit a lakování bude bez problémů, to chci tak moc?
Celkové dojmy:

  • pozitivem: velmi povedená světloulince šedá s perletí
  • negativem: ach ta aplikace, ach ty proužky
Summary: I love color of OPI It's Totally Fort Worth It. Very pretty pale grey with pearly shimmer. I feel so bad that I had application issues witch made me hate it. I know for majority this´ll be polish without any flaw, but personally I can see brushstrokes and that is my major problem with it. Also polish is relatively sheer, three coats on my pictures and I could youse fourth. It so pretty and I am trully sad it didn´t worked for me since I thought it´ll be my favourite of collection. There is unique fuchsia shimmer in the bottle which don´t transfer on nails and that sucks!

3 komentáře:

  1. Hm, nevim, moc mě neoslovil, ta barva se mi zdá malinko mrtvolná a musím souhlasit, že v lahvičce je tedy o 100% zajímavější, navíc 4 vrstvy, to jsme zase u toho, jen to slyším, utíkám :D....

    OdpovědětVymazat
  2. Ten lak měl potenciál, ale má až moc chyb:-(

    OdpovědětVymazat
  3. LH: Není malinko, na bleduli jako já :)

    Danielo ano má a má.

    OdpovědětVymazat