ORLY Birds of a Feather collection - first pictures

 Náhodou jsem dostala pozvání na prezentaci značky ORLY, která má nové zastoupení pro ČR, bude o tom samostatný příspěvek, nebojte a mimo jiné tam měli vzorníky nadcházejících kolekcí od ORLY takže dnes tu mám pro Vás první nakouknutí na podzimní kolekci od ORLY Birds of a Feather. A musím říct, že se mi líbí a moc. Jako vždy je to šest laků, které vypadají spíše konzervativněji a jsou podzimně tlumené a pojmenované podle ptačího peří,  kupodivu to barevně odpovídá.
ORLY Sweet peacock je královská modrá s odlesky, hafem odlesků, nemá v sobě žádné jiné barvy jen tu modrou, což vypadá velmi zajímavě a rozhodně je to ta největší odvaz z kolekce.
Následuje ORLY Lucky Duck, trávově zelený krémík, nenadchne neurazí u ORLY asi měly pocit, že nesmí vybočit z řady, protože je to první středně zelený krémík co nabízejí. /edit pro Annie Enchanted forest je tmavší/
 Dalším lakem je ORLY Peachy Parrot, který jsem si pro sebe nazvala, ten co si nebudu pořizovat, je to totiž broskvový lak s odlesky, je poměrně dost do oranžova, ale pokud jste milovník těchto barev, možná bude pro vás (jelikož jsem neměla možnost ho vyzkoušet, ale viděla jsem jen vzorník, dovolím si malou spekulaci vypadá, že bude pruhovat)
A konečně k lalkům co se mi líbí ORLY Sea gurl je popisovaný jako šedý s odlesky, je to spíš tmavě šedá se stříbrnými metalickými odlesky a vypadá překrásně.
ORLY Nite owl je béžovo-hnědý se zlatými odlesky. Nude barva, jestli nebude podobný Butter London All Hail MacQueen.
 A na závěr ORLY Fowl play je skoro černý lak s fialovým shimmerem co vyleze na sluníčku a červenými šupinkami, jelikož to na fotkách není vidět, tak musím napsat že je překrásný, jen mi připomíná OPI  Merry Midnight. I když popis je fialová, já jí v tom vidím spíš černo-fialovou.
Summary: Today I have for you preview of this fall collection by ORLY - Birds of a Feather. I found it very nice balanced yet on safe side and I liked color appropriate names. There are six colors, one creme and rest is shimmer, formula seems non streaky with exception of Peachy Parrot. I really liked Sea Gurl, Nite Owl and Fowl play, other are outside my comfort zone. Cannot wait to get my favourites soon! Which one do you like? 

11 komentářů:

  1. lucky duck vypadá dobře, škoda že mám s orly problém. ale... první zelenej krémík? o.O co třeba enchanted forest kterej mi přijde i docela podobnej?

    OdpovědětVymazat
  2. Enchanted forest je víc do zelena tmava, měla jsem je vedle sebe. Tohle je jak ten Essie, jehož jméno si nevybavím, ale zelená fak není moje barva...

    OdpovědětVymazat
  3. aha, jj, asi going incognito myslíš. a eštěěě... fowl play jsi náhodou neměla bok po boku s opi ds mystery? teď na to koukám že ten se mi taky tuze líbí.

    OdpovědětVymazat
  4. Ano, ten, ale já si prostě názvy essie laků ne a ne zapamatovat (ještě že je rozhodně studenější zelená než OPI Jade). Bohužel to byla akce ORLY, takže jen jejich značka, ale jelikože jsem měla Mystery, tak mi přijde jiná, méně efektová zlatá a hladší, jestli to dává smysl.

    OdpovědětVymazat
  5. Ta soví je super! A pak ještě slepice je adept :D (to jsou barvy pojmenované po mně ;))

    OdpovědětVymazat
  6. Kromě tý oranžový a zelený by se mi líbily všechny! Nejvíc se mi asi líbí sova :)

    OdpovědětVymazat
  7. Mně se líbí nite owl..je krásný! :)

    OdpovědětVymazat
  8. I have a feeling fowl play will be all the rage, as well. Thanks so much for the sneak peeks!

    OdpovědětVymazat
  9. Baru cha cha, v tom případě na mě sedí ten barevný papoušek a slepice.

    lovelyhair moje slova!

    Markett, já jsem zvědavá na ty laky nalakované :)

    AllThingNails: thank you for nice words, you´re welcome! We will see, I think and maybe I am wrong, that all that hidden shimmers are inspired by latest RBL collection and grey chanels...

    OdpovědětVymazat
  10. I'm waiting for "Fowl Play" swatches on actual nails, seems to be an interesting colour...

    OdpovědětVymazat
  11. Love them all , there so pretty .. please follow back britters89.blogspot.com

    OdpovědětVymazat