Essie Coat Azure

Asi by bylo nošení dříví do lesa upozorňovat na InStyle lakovou akci, tak Vás toho ušetřím, ale alespoň se pochlubím s úlovky a třeba inspiruji :). Začněme s lakem co u mě vyhrál na celé čáře Essie Coat Azure z letošní jarní kolekce French Affair.
Je to zářívá modrá s kapkou šedé, takže vypadá tlumeně, což je  modré vždycky plus. Jako bonus má velmi jemné odlesky.
Nadchla mě konzistence, na fotce jsou dvě tenké vrstvy.
Detail.
Bude krásná na léta a tady je v kombinaci s Essie Aperitif, která ji krásně doplňuje, jen jsem se ještě nerozhodla, která bude na nohy a která na ruce.
Celkové dojmy:
  • pozitivem: modrá s kapkou šedé a odlesky a jako příloha k InStyle za 84 Kč, tak na co čekáte?
  • negativem: konečně lak co nemá chybu!
Summary:Essie Coat Azure is from Essie French Affair collection (btw great collection, I have them all and like them all) and it is absolutely stunning light blue with white shimmer. It is almost perfect color, application and staying power. I expect to wear it this summer all time, On the last picture is Coat Azure on all fingers with exception Essie Apeitif on ring finger. Love them! What do you think about blue polishes?

17 komentářů:

  1. Ukořistila jsem kvůli InStylu 4 odstíny a tenhle mám,taky a jsem nadšená !

    OdpovědětVymazat
  2. To je fajn, já jich mám 7 a pořád roupy jít pro další. Ale tenhle je opravdu krásný.

    OdpovědětVymazat
  3. Už se na něho těším. Jenom škoda, že jsem ho objednávala před šesti týdny. To clo je na dvě věci...

    OdpovědětVymazat
  4. No já bych řekla, že jen na jednu a to zlost. A bude ti opravdu moc slušet. Kdyby nedorazil můžu ti ho půjčit.

    OdpovědětVymazat
  5. Dajánko, to je opravdu krásná modrá. Já ji mám na cestě od hodné Dejničky , páč u nás tuhle barvu neměli a moooc se těším. :o)

    OdpovědětVymazat
  6. uááá, úžasnej, už ho mám skoro na cestě :D z aukra, včera jsem si ho koupila

    OdpovědětVymazat
  7. Verunko těš se, je parádní!

    OdpovědětVymazat
  8. Ach bože...já tam u něj stála. Dlouho. A nevzala jsem ho s tím, že ho nemám k čemu nosit a že na mně bude vypadat blbě.. :-( Jaká chyba! Je to bezva modrá! :)

    OdpovědětVymazat
  9. lovelyhair: Jsem zvědavá jak i bde slšet, ale podle toho jak ti sluší TaC ano!

    Markett, ještě je šance, kdybys ho jo sháněla a nemohla sehnat, můžu se podívat jestli se nedá sehnat v Praze :).

    OdpovědětVymazat
  10. No pro mě má jen jednu malou chybičku a to, že je modrej, ale tobě fakt sedne;-)

    OdpovědětVymazat
  11. No pevně doufám, že ho mamka zítra uloví :)

    OdpovědětVymazat
  12. Dejni na tebe by nšel, ale ten Aperitif...

    Mirko kdyby ne, tak napiš, pokusím se sehnat.

    OdpovědětVymazat
  13. Dajánko, tak mamka ho nesehnala, už byl vyprodaný, tak kdybys na nějaký ještě narazila, tak na mě mysli. Děkuju

    OdpovědětVymazat
  14. Je vážně krásnej, vůbec nechápu, že jsem se o něj nezajímala, trochu toho lituju :-)

    OdpovědětVymazat
  15. A chceš abych se ještě po něm podívala?

    OdpovědětVymazat
  16. Děkuju moc, ale já myslím, že to bez něj asi nějak zvládnu, mám u dejničky ten turqoise, takže ten mě snad uspokojí :-)

    OdpovědětVymazat