Chanel Vitalumiére Aqua BR 10

Dnes nebudu psát o nehtících, ale o makeupu. Asi bych měla na začátek napsat něco o sobě, mám smíšenou/citlivou pleť, která se přizpůsobuje ročnímu období a sem tam mě i přes to že už nejsem v pubertálním věku zaskočí akné, mým největším mindrákem jsou póry. Nechodím na kosmetiku, ale snažím se poctivě odličovat (to se daří) a pravidelně mazat krémem (zas až tak ne), ale celkově nemám velké problémy s pletí. Snad jen odstín pleti - natolik světlý, že obvykle nejsvětlejší odstín vypadá tmavě.
A jaká jsou má očekávání od makeupu - sjednocení pleti, nevysušit jako tresku/nevypadat jako po olejové lázni, nulová/slabá parfemace, spíše lehčí konzistence (v zimě zase hutnější), na nedokonalosti použiju stejně korektor, minimální oxidace, max cena do 1000 Kč.
Předchozí zkušenosti: drogérkové značky většinou příliš tmavé (s vyjímkou Dermacolu), obdobně jako Clinique, Estee Lauder, Helena Rubenstein, Sisley a MAC (mimochodem některé mám vyzkoušené jen ze vzorku). Pro změnu Guerlain a MUFE na mě obvykle oxidují. Ideální je Erno Laszlo, ale ten je v současnosti téměř nesehnatelný i na ebay. 
Takže v používám:
Illamasqa Rich Liquid foundation a Light fondation - obojí odstín 115 a míchám je
YSL Teint Radiance 1
pudrový makeup by Terry také odstín 1 (Apricot Soft).
Ale ani jeden z nich není na léto, takže jsem potřebovala letní makeup a jelikož mě vždycky lákalo vyzkoušet Chanel, ale protože se v odstínu 10 obvykle nenaváží do ČR (ale dle webu existuje), nechala jsem si zajít chuť. ALE letos se překonali a mají i jeden velmi světlý odstín a to CHANEL VITALUMIÉRE AQUA odstín BR 10, takže volba byla po vyzkoušení a prošmejdění webu jasná. Lehký makeup s SPF 15.
Balení je plastové, stejně veliké jako ostatní skleněná, ale opticky se zdá kompaktnjěší a blbuvzdornější (když vám spadne na dlaždičky tak se neroztříská) a během cesty se jen tak nerozbije. Ale vzhledem k tomu, že není průhledné, nebude vidět kolik člověk spotřeboval. A teď hlavní negativum a to krátká hubička se kterou se nanáší dobře jen na prst, pokus se pokusíte nanést na rovnou plochu skončíte jako prasátko, protože se opatlá kolem a při zavření část makeupu skončí ve víčku. Co mi také příliš nevyhovuje je parfemace, rozhodně vyzkoušejte jestli ji snesete!
Konzistence je gelová, připomíná mi shake it od Erna Laszla, tím, že je potřeba před použitím řádně protřepat. Viz mírně rozetřená ťupka. Nejlepší na aplikaci jsou ruce, v momentě kdy jsem zkoušela štětec makeup jakoby zmizí a není co zapracovat.
A rozetření do ztracena
A teď moje zkušenosti, na mé platí vydrží 6 hodin aniž by oxidoval, ale není to tak, že vypadá jako makeup, ale vypadá jako moje pleť bez líčení, jen hladká a sjednocená, bez výrazných pórů. Ale vzhledem k tomu, že je to makeup na bázi vody, bych ho nedoporučovala  používat po aplikaci mastného (olejového) krému, protože co dělá voda a olej? Taky vzhledem k obsahu alkoholu rozhodně ho nedoporučím na sušší pleť, mohl by vytvářet šupinky. A na mastnější pleti zase po pár hodinách nebude vidět.
Tady je seznam ingrediencí, je vidět, že obsahuje hodně vody a alkoholu (což nemusí dělat každému dobře):
Celkově jsem spokojená s výsledkem, konzistencí a výdrží, ale není dlouho držící (těch 6 hodin, což mě stačí, případně lze zafixovat pudrem), má specifickou parfemaci a obsahuje alkohol. Jo cena, je drahý, mě vydrží dlouho, ale Erno se dá sehnat levněji na ebay a udělá podobný efekt. 
Pozitiva:
  • lehká, sjednocující konzistence
  • na mé pleti slušně drží a udělá efekt vůůůbec nejsem nalíčená a mám od přírody fantastickou pleť
Negativa:
  • neprůhledné balení, takže nevíte kolik makeupu zbývá
  • krátká hubička
P.S. Kdyby někoho zajímala separátní recenze mnou vyzkoušeného makepu, stačí mi jen napsat.

Summary: This is review of Chanel Vitalumiere Aqua I have for a month now and I do like it. My skin is normal, without any major issue, but it is sensitive and sometimes acneprone so I wanted light coverage skin pefecting makeup that should look as natural as possible with SPF. Chanel VA is that makeup for me. It last on me approx. six hours and my skin look smooth and natural and my pores seems smaller. Hovewer it contains alcohol so if you have too dry or oily skin it is maybe not perfect makeup for you. And of course because it is water based you cannot use oil based moisturisers before or it will slip within few hours. Because you must shake it before use it reminded me of Erno Laszlo Shake it. What I do not like is scent, short nozzle (it tends to make messy cap) and price. It is in current time my favourite makeup even though I tend to favor Erno Laszlo makeup.

10 komentářů:

  1. Určitě vyzkouším! :) Mám hrozný problém sehnat make up, protože jsem tak světlá, že s odstínem 01, vypadám jak po solárku. Na ten od Channel jsem už koukala, takže si ho asi objednám ;)

    OdpovědětVymazat
  2. tento chanel jsem taky chtěla vyzkoušet, ale paní prodavačka v sephoře mě úplně odradila, protože:
    1) úplně nechutně mi ho vnucovala, jako chápu, že jejím úkolem je prodat, ale co je moc, to je moc.
    2) říkala, že je to její nej makeup a maluje se s ním každý den... no a vypadala úplně strašně, ta na sobě měla vrstvu, že to bylo vidět z pěti metrů.
    3) nevyhovuje mi ta nutnost zatřepat lahvičkou, jinak vyleze jenom voda...

    takže asi tak.

    OdpovědětVymazat
  3. Až díky tvojí recenzi mě tenhle makeup zaujal, doteď jsem debaty o něm, probíhající na MB, pouštěla jedním uchem tam a druhým ven (nebo spíš okem? :D). Ten efekt "vůůůbec nemám makeup, takhle moje pleť vypadá pořád" mám ráda, ale přesně jak píšeš, s mastnou pletí si ho moc dlouho neužívám, musím přepudrovávat a pak už to tak přirozeně nevypadá. Docela bych ho i zkusila, tak snad až zas budu mít peníze...
    Jo a velmi by mě zajímala recenze na oba makeupy Illamasqua, kdyby to bylo možné :-)

    OdpovědětVymazat
  4. To je tak krásná recenze, docela ráda bych ho vyzkoušela, ale když ho nedoporučuješ na suchou pleť, tak to nebude nic pro mě.

    OdpovědětVymazat
  5. Muito linda essa base ...
    E muito boa a qualidade.


    Beijos ...

    Elaine.
    http://useihoje.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. to asi nebude nic pro mě, já miluju colorstay a nějakou verzi vitalumieru jsem zkoušela a neokouzlil mě na 100%...ale taky by mě zajímala recenze na ill.
    PS: nezkoušela jsi na ty póry clinique pore minimizer? Mě je úplně vyzmizíkuje, právě se chystám udělat na něj recenzi... :)

    OdpovědětVymazat
  7. Terri J: Určitě zkus tento Chanel, nebo v ČR je k dostání i nejsvětlejší odstín Dior Diorskin nude, Ale pokud hledáš jo světlý makeup, možná by nebyla od věci Illamasqua, nebo face atelier na lovemakeup - tam mají nejen makeupy, ale i bílou bázi, kterou můžeš zesvětlit odstín makeupu (a vzorek stojí 1 GBP).

    trb: Tak systematicky odpovím:
    1. některé prodaavačky člověka odradí, to je fakt
    2. a ty co vnucují tuplem, nejlepší jsou ty co ti nutí odstín makeup od tři odstíny tmavší s tím, že je to úplně normální a Dijóóór, nebo takové co byly kouřit, páchnou nikotinem a sápou se na obličej.
    3. Mě zřeba to třesení zas až tak nevadí, stejně protřpávám pleťovou vodu s jílem proti lesknutí.
    4. máš BB krém...ten mi teď nedá spát.

    Peti: Zjistila jsem že Chanel si rozumí s TLC, ale ostatními značkami méně. O tu Illamasqu se pokusímv rozumném termínu.

    Mirko: zajdi se na něj podívat, myslím, že spíš ne, ale za vyzkoušení nic nedáš.

    Usei Hoje! Thank you for you comment.

    Dáši pokusím se, mě by zase zajímal ten colorstay, sice neplánuji nákup, ale co kdyby... Ten Clinique ne, mám jen antiblemish solution, příjemné, ale celkově nic převratného. Takže díky za inspiraci.

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem tenhle makeup zkoušela nedávno, ale na mě je moc slabej, já potřebuju nějakej větší dryják :-) Ale jinak byl docela příjemnej.

    OdpovědětVymazat
  9. Ultralight je popis a sedí, já mám teď kupodivu velmi slušnou pleť, takže nyní mi stačí. Kdybych potřebovala silnější krytí mám varianu od Illamasqui a můžu míchat. Mě asi nejvíc vadí ta kytičková parfemace, ale po čase ji přestanu vnímat.

    OdpovědětVymazat
  10. To mě právě parfemace naštěstí nijak nevadí a asi ideálem pro mě bude ten Guerlain parure aqua. Zrovna jsem dopatlala velice bohatej vzorek a asi do něj půjdu :-)

    OdpovědětVymazat