OPI Do You Think I’m Tex-y? and comparison with Chanel Splendeur

OPI Do You Think I’m  Tex-y? je konečně lak co se mi líbí z texaské kolekce.
A jakápak barva to je, no jistě fuchsiová, moje oblíbená varianta růžové. Ruku na srdce barva sama o sobě není nijak originální, je docela tuctová, ale ta želé konzistence tomuto laku dodá něco navíc a odliší ho od záplavy ostatních fuchsiových.
Velmi mě překvapila velmi slušná výdrž laku a rychlé zaschnutí. Trochu nemile zase to, že není moc krycí, respektive až ve třech vrstvách kryje k  mojí spokojenosti.
A v detailu je nejvíc vidět želíčkovost.
Samozřejmě jsem okamžitě hledala co nejpodobnější lak a  že jich mám docela dost a kupodivu je nejpodobnější Chanel Splendeur (takže pak není divu, že se mi OPI tak líbí, když ten Chanel je v mé top 3). Ten hlavní rozdíl spočívá v tom,  že zatímco OPI je ve třech vrstvách, tak Chanel pouze v jedné a efekt je srovnatelný.
Pokud se podíváte na foto bez popisky je zřejmé, že OPI je  krapet tmavší a zachovává si konzistenci želé. Chanel zase krapitek studenější.
Foto lahviček
Celkové dojmy:

  • pozitivem: fuchsiové želíčko
  • negativem: není nikterak origo, jedna vrstva Chanela vypadá líp než tři OPI, ach jo.
Summary OPI Do You Think I’m  Tex-y? at least one polish from texas collection I really like. It is fuchsia jelly, to nice opacity it need three coats. It is classic fuchsia and only twist and difference form hundreds of other berry shade is finish. I love fuchsia color on my nails so I have few of them in my collection. When I searched for an adequate comparison, to m surrise closest was Chanel Splendeur, which is slightly cooler toned than OPI. Funny thing is that on my comparison photos are three coats of OPI vs one Chanel. So Chanel is winner any time. 

17 komentářů:

  1. Chanel nic nepřekoná! Je to nejhezčí fuchsiová na světě. A já ho jednou budu mít, vím to! Ale zatím si jdu nalakovat ten OPI na uklidnění... Moje oblíbená zábava kolem jedné ráno v poslední době, lakování a razítkování :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem ráda, že se mnou souhlasíš. JJ psaní příspěvků kolem půlnoci to je moje. Mimochodem a to se ti pak neobtiskávají o peřinu? Ale jinak mlčím...

    OdpovědětVymazat
  3. Tak teď jsi svým ohalením jen potvrdila teorii, že je superžena :)!

    OdpovědětVymazat
  4. No a mně se líbí víc než Chanel, fakt! Líbí se mi právě ta želé konzistence a tohle je opravdu úžasná barva. Mně včera dorazil Houston, we have a purple, rozbitý uplně na maděru, prodejce z ebay samozřejmě nereaguje, tak jsem to dala reklamovat na poštu,ale nevím, jestli a kolik mi vrátí, protože si nejsem jistá,jestli a na kolik to prodejce pojistil, ale každopádně ho rozmydlila až česká pošta, zachází s tím fakt otřesně! :(

    OdpovědětVymazat
  5. Mně se teda líbí víc Chanel, ale nepohrdla bych ani Opi (který nemám) :D

    OdpovědětVymazat
  6. Mně se líbí víc OPI pro tu konzistenci. Ten Chanel prostě nemá tu hloubku. Takže OPI je super! ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Great comparison! I tagged you with an award, hope it's okay to leave the link here:

    http://thekarend.blogspot.com/2011/05/kreativ-with-k.html

    OdpovědětVymazat
  8. Mě se líbí víc OPI, což mě těší, neb ho mám na cestě :-)
    Ale to bude taky asi tím, že jsem nějak zaujatá vůči Chanelům asi...

    OdpovědětVymazat
  9. Je nádherný. OPI se mi líbí víc :)

    OdpovědětVymazat
  10. Petro tak česká pošta obvykle masakruje lakové zásilky, u mě dvakrát zásilku z Transdesignu. Ale já ten Chanle budu hájit do roztrhání, je perfektní.

    Online parenting class: pink and juicy in the same time, great for sunny days.

    Mína ano, ani já :)

    Borůvko ale jedna vrstva vs tři! I když hloubku nmá, páč je to krémík.

    KarenD: you´re welcome, I love tags.

    Dáši no tak to se těším na tvoje fotky (ale i Chanel má laky a laky).

    Markett. Takový letnější, že?

    OdpovědětVymazat
  11. Souhlasím s Petrou, Boruvkou a Dashulkou. Líbí se mi víc než ten Chanel, díky té želé konzistenci mi přijde zajímavější. A to až tak, že už je objednaný a zaplacený. Teď jen doufat, že ho pošta neroztříská a/nebo celníci omylem nezadrží.

    OdpovědětVymazat
  12. Grr, včerejší komentáře mi sežral blogger, tak znova:
    Petro, ČP je známý výtržník, který pravidelně rozmlátí nějakou zásilu (mě třikrát laky) a pro zpestření sem tam nějakou čórne (takže představa placení 180 Kč za jejich "pomoc" mě děsí). Každopádně ti budu držet palce ať to vyřešíš ke spokojenosti.

    Online parenting class: So juicy I weant to eat it :)))

    Míno díky, alespoň někdo mě chápe! A to samé mám u tebe na blogu!

    Borůvko: tři vrstvy želíčko vs jedna krémík.

    Karen D. Thank you, I love TAGS, I´ll try to answer as soon as possible.

    Díši: No to se těším na tvoje fotky. Ale není chanel jako chanel.

    Jari já tě chápu, bude ti slušet, jestli dorazí.

    OdpovědětVymazat
  13. A sakra, něco se se mnou děje, začínají se mi líbit tyhle barvy..a asi potřebuju ten Chanel...

    OdpovědětVymazat
  14. Děkuju, Day. Budu doufat (mám na cestě ještě mini paletku a dva lesky, vše v samostatných balíčcích).

    OdpovědětVymazat
  15. Dejni ano, potřebuješ, je to životní priorita.

    Jari jsem zvědavá jak to dopadne.

    OdpovědětVymazat