OPI Big Hair ... Big Nails

Všimli jste si, že se blížíme se ke konci želíček z texasu od OPI? Už jen dvě poslední.
Takže předposlední je na řadě OPI Big Hair ... Big Nail alias korálové želíčko, respektive červeno-oranžové (protož je ještě krapítek růžovější verze Guy Meets Gal-veston). Myslím, že tenhle lak se OPI povedl, je šťavntý a zářivý, na druhou stranu nebýt té textury je docela obyčejný, nechápejte mě špatně, líbí se mi, ale mám pocit, že už jsem podobný lak měla/viděla.
Měla jsem pocit, že mi sluší, ale poté co ho nalakovala Blanička, tak musím konstatovat, že nejépe vypadá na opálení. Konzistnce je želíčko, takže počítjte se třemi vrstvami, lakoval se velmi dobře a drží jak přibitý.
A detail.
Jen pro zajímavost srovnání s druhým korálovým lakem z Texasu, OPI Guy Meets Gal-veston, takže ukazovák a prsteník jsou GMG a postředník s malíčkem BHBN.
Celkové dojmy:
  • pozitivem: korálové želíčko č.1
  • negativem: je to pořád želíčko, tj. vrstvíte a nakonec sice vypadají nehty šťavnatě, ale pokud jsou nehty delší prosvítají až běda.
Summary: OPI Big Hair ... Big Nails is coral jelly. I do like it very much and if you want coral jelly by OPI pick this one. At least it is less boring than OPI Guy Meets Gal-veston. I made comparison on last photo (point and ring finger are painted with GMG). If you are jelly lover you´ll love this one, if you are not it is still nice coral polish to have. Surprisingly covarage was good, I made three coats, my concern is opacity on longer nails. I saw it on darker skintone and it is perfect on summer tan.  

9 komentářů:

  1. Tak ty dva jsou teda hodně podobný! a v jedné kolekci...

    OdpovědětVymazat
  2. Ona sice to fotka trochu zkresluje, ale jsou si dost podobné.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak já v nich rozdíl vidím, tenhle se mi líbí o trochu víc a je pravda, že barva není dvakrát unikátní, ale že ti sluší si myslím taky;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Fakt nic unikátního, ale líbí se mi :)

    OdpovědětVymazat
  5. pravda, neni to unikátní barva,ale krásná je, určitě bych ho snesla :D

    OdpovědětVymazat
  6. Já nevím proč, ale já ty želé z texaské kolekce miluju! Zrovna dnes jdu lakovat GMG-V...nemůžu se jich nabažit, jsou to laky přesně pro mě....

    OdpovědětVymazat
  7. Svělé že se mnou všichní (skoro) souhlasíte!

    Dáši jo, všechny jsou pro tebe jako dělané!

    OdpovědětVymazat
  8. Na tvé doporučení jsem si ho objednala a už se těším! Líbí se mi taky víc než GMG. Já bych stejně pořád nejradši celou kolekci, ale tento mě určitě nanejvýš uspokojí! :)

    OdpovědětVymazat
  9. wow, tak ten je fakt krásný. A pro mě to unikátní barva je. :D

    OdpovědětVymazat