ORLY Pin up collection - first pictures

Dobrá nebudu předstírat, že jste tuto kolekci neměli možnost vidět jinde, ale protože mi blogger sežral naplánované příspěvky vyhrabala jsem tento starší, který jsem nepublikovala kvůli jeho neaktuálnosti. Takže jako krizovou variantu předkládám ORLY Pin up kolekci.
ORLY Pinup kolekce je jedna ze dvou letních ORLY kolekcí, ta decentnější. Obsahuje čtyři laky - dva glitrové, jeden matný a jeden klasický krémový. K barvám nemám větších výhrad, snad jen upozornění glitrové jsou hrubé, takže to bude chtít jednu dvě vrstvy nadlaku.
ORLY Va va voom je velmi, velmi jasně zářivá růžová, která mi chvílemi přišla až reflexní, kdyby nebyla matná. Konzistence solidní, nepruhuje. Asi to není barva pro každého, ale mě se líbí.
ORLY Coquette cutie je klasická růžovo - fuchsiová krémovka, nic víc, nic míň. Za sebe mohu konstatovat, že jelikož jsem viděla stovky podobných nijak mě neoslnila.
ORLY Bubbly bombshell je budoucí hit kolekce, fialový glitrový lak. Není to tak vidět, ale glitříky mají různou velikost, respektive růžové a fialové puntíčky a fialové hexagonky. Barevně je to fialovější varianta Nubar Petunia Sparkle. 
A na závěr ORLY Here comes trouble trávově zelený glitrový lak, platí to samé co u předchozího jen varianta světle a tmavě zelená. Pěkný, ale hrubý.
Calkově zajímavá kolekce, ale nic co bych si nutně musela běžet koupit.
Summary: Blogger deletd my my latest predone posts so I searched archive for unpublished posts and I found them, they are just little  out of date so I hope it won´t mind you. Today I have for you  ORLY Pin up collection, one of ORLY summer collections. There are four polishes, ORLY Coquette cutie is classic pink creme, nice but nothing unique, very bright matte pink ORLY Va va voom and two outstanding glitter polish (even for me, person that hate glitters), ORLY Bubbly bombshell is purple glitter, and when I say glitters I mean three types of glitters (small rounded puprle and pink and large pink hexagonal), and forrest green ORLY Here comes trouble (again small rounded lage hexagonal glitters). I do think it is nice collection, just for me there is no polish must have.

10 komentářů:

  1. Všechnyyy! Těchhle barev není nikdy dost ;) Další položky na nekonečném wish listu :(

    OdpovědětVymazat
  2. Tak já nevím, ale asi mě ani jedna nějak úplně nenadchla, ne že by nebyly hezké,to jsou,ale přijde mi,že už jsem to všechno někde viděla, líbí se mi ty glitry,ale nemám ráda hrubý povrch, takže zas nic :D

    OdpovědětVymazat
  3. Za mě teda taky nic extra, myslím, že tuhle kolekci vynechám.

    OdpovědětVymazat
  4. Nejsem si jistá, jestli dokážu odolat té fuchsiové, protože těch nebudu mít nikdy dost (dokud nebudu mít Splendeur či nenajdu jeho dokonalou kopii - mohla bys mi je prosím porovnat?), zbytek nee, zelená mě nezajímá, Petunii mám, tak na co podobný a ten poslední mi přijde až moc řvavej, skoro jako neonka (není tak trochu?).
    viennettka

    OdpovědětVymazat
  5. Jelikož nemám Petunia sparkle od Nubaru, tak se mi zamlouvá ORLY Bubbly bombshell :)

    OdpovědětVymazat
  6. Borůvko, ale ORLY se docela dá sehnat :).

    Petro však já taky ne a proto jsem žádný nakonec nevzala.

    Mirko: Já taky.

    Peti: Myslím, že by tě vyšlo levněji pořídit ten Splendeur než koupit deset vzdálených kopií. K tvé otázce ano i ne, je více krémový a růžový. K neonce ten zelený ne, ale jestli myslíš ten první tak nevím, spíš to dělá ten matný povrch.

    Markett, určitě by ti slušel!

    OdpovědětVymazat
  7. I love glitters, so I needed those two. :)

    OdpovědětVymazat
  8. KarenD they are worth t!

    Jo: Yes thy are, especially if you are glitter lover

    bianca že ano :)))

    OdpovědětVymazat