ORLY Happy go lucky - first pictures

Ahoj, asi jste si všimli, že jsem byla tak trochu nepřítomná, v tomto týdnu se to moc nezlepší... Každopádně alespoň malá ochutnávka letošní letní kolekce č.2 od ORLY a to Happy go lucky.
Musím říct, že když jsem byla na prezentaci nad touhle kolekcí vetšinou všechny přítomné dámy ohrnovaly noc se slovy, kdo si to proboha koupí? No já, jáááá, pančelko!
Kolekce je krásně divoká, většinově saténově matná a vypadá slušně krycí, sice platí že matné laky člověk musí umět trochu vychytat, ale když dáte  hladký podklad a jste dostatečně rychlí a naberete množství laku tak akorát tak mát na tři dny parádu. Potom se lak trošku namastí a není tak matný. 
A copak tu máme? ORLY Frolic je matná střední fialová, barevně spíše do studené. ORLY už jednu matnou fialovou má (velvet něco...), ale ta je teplejší.
ORLY Fresh matná neonová zelená, největší divočina ze všech,. Je hodně, hodně zářivá až skoro jedovatá, ačkoliv se mi líbí vypadala by na mě otřesně a upřímně snažím si představit někoho komu by mohl tenhle fotbalový trávník slušet (AYD se nepočítá a Mína, Annie, Soňa jakbysmet)
ORLY Frisky je modrý hutný kémík, je jasnější něž takový Snowcone, ale pěkný.
A na závěr ORLY Flirty, je saténový, ale jinak jasně růžový (hraje do neonova) se zlatavými odlesky. 
Celkově na léto není kolekce vůbec špatná
Summary: Hi guys, I do not have too much time these days so I make it quick! Preview of ORLY Happy Go Lucky (did you see movie? I love it! Poppy is so optimistic character). Three satin polishes and one creme, I surprisingly love two of them ORLY Frolic because it is cool toned purple and ORLY Flirty bcause it is almost neon pink with gold particles, ORLY Frisky is also lovely, I just own last year ORLY - Snowcone and I find useless to have two bold blues in my collection when I do not wear Snowcone often (excuses, excuses, guess how often I wear my 20plus red polishes). I think ORLY Fresh is very intriguing neon green, just not for me, but if you are fond of football yards, maybe it will be great color for you.

10 komentářů:

  1. Fab! I'm buying them all!

    OdpovědětVymazat
  2. tak já teda souhlasím, kromě té zelené,což není můj šálek kávy,neb v nich vypadám šíleně, se mi líbí všechny, nejvíc asi ta fialová a růžovka a klidně bych zakoupila...

    OdpovědětVymazat
  3. Ten fotbalový trávník vypadá zajímavě :D Ale můj favorit je překvapivě fialový! A to je co říct, protože fialová mi moc nesekne a tento se mi líbí asi díky tomu, že je studenější a taky má pěkný saténový povrch :)

    OdpovědětVymazat
  4. No já ty dámy docela chápu, ale nebudu Vám do toho kecat:-D
    Jen si chci postěžovat, že ty tvoje pauzy mě trápí, ať už jsi brzy v plné parádě zpátky!;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Anonym: glad you like them so much!

    Lovelyhair: Však já též, tedy jestli to nevyhraje nějaká Illamasqua :)

    Mína: a modrá a fialová a růžová!!!

    Soni: Však by ti slušel (asi všechny, ale ten nejvíc.

    Dejni: Ha, vážně? Pokusím se :)

    Gotham Polish: And so bright!

    OdpovědětVymazat
  6. Ty víš, že já ráda prudím s opravama a určitě mi to odpustíš, viď? Dneska je to jenom malá poznámečka, že jsi Frisky přejmenovala na Frolic ;-) Jinak se mi až na trávník líbí všechny, dámy ať se jdou se svýma rudýma nehtama bodnout, tyhle si 100% koupím!

    OdpovědětVymazat
  7. Vážně, každej den tu oxiduju a pak zklamaně odcházím....:-D

    OdpovědětVymazat
  8. Peti Opraveno, se divím, že to vůbec někdo čte :)))

    Dejni Jdu tvořit.

    OdpovědětVymazat