Catrice od všeho něco

V Rossmannovi mají nově a zatím jen zkušebně Catrice. Značku, kterou jsem chtěla vždycky vyzkoušet, protože mají skvělé laky za ceny více než příznivé. Sice zatím jen dvě kolekce, Enter Wonderland a Urban Baroque, ale i tak jsem odcházela s několika věcmi (přičemž dvě pro které jsem si šla ani neměli...). Obě kolekce jsou zajímavé, ale rozeberme si je pěkně popořadě
Vzala jsem z každé kolekce po třech kusech, ale budu se ještě vracet, protože jsem nadšená kvalitou. 
Urban Baroque (městské baroko, lol) je jak už název napovídá inspirována barokem, ale ve skutečnosti jde o nude kolekci, která obsahuje 4 světle růžové laky, které se mi zdály sheer, takže jsem je tam nechala (cena 65 Kč/ks), tetovací nálepky (tady na nás pomrkává loňský Chanel :)), rozjasňovací pudr, štětec na pudr, tři dua matných očních stínů a tři rtěnky.
Já jsem si pořídila rtěnku Smooth Lipstick Elizabeth, která je studený odstín růžové nude. Ale ač je staro růžová (s nádechem lila) nezdá se barva moc viditelná. Její pigmentace je spíše jemnější a zanechá nádech podobný balzámu na rty, než efektu plně krycí rtěnky (jak je vidět z fota níže na levo je jedno přetření, vpravo několikrát).
Konzistence je hutnější, ale klouzavá, parfemace vanilková, ale ne dusivá. Balení je celo plastové, pevné a na pohled luxusní. Celkově rtěnka vypadá dražší než je,  cca 104 Kč a kvalita srovnatelná s dražšími rtěnkami.
Rozjasňující pudr Masquerade ball až nápadně připomíná mozaikový pudr od Guerlainu, ale jen s rozdílem, že se prodává za desetinu ceny. Rozhodně v rámci drogerkových produktů velmi povedená věc, cena 114 Kč. 
Pudr je tvořen barevnou mozaikou, (včetně zelené potlačující začervenání), ale po přetření získáte světle bílo/růžový pudr tvořený malými třpytečkami. Vzhledem k tomu se ale nebude hodit pro tmavší odstíny pleti.
Balení je opět plastové ve víku je zrcátko, jen víčko se trochu hýbe, protože není pevně uchycené v zadní části, ale dovírá se jednoduše, jen je cítit viklání. Pozor pudr je pafemovaný, takže si ho pro jistotu jděte očichat.
Matné stíny jsou odstín Feather Fan, tedy barevně matná slézová a růžová, pigmentace na tyto barvy slušná, ale obecně střední. Jsou velmi jemně mleté a prsty se nanáší nejlépe. Rozhodně bych pro delší trvanlivost doporučila bázi. Kvalita je výborná, mám doma i matné stíny Giorgio Armani a přijdou mi srovnatelné. Cena 100 Kč.
Druhá kolekce je Enter Wonderland obsahuje barevnější dua očních stínů, rozjasňující stíny, štětec na oční stíny, rozjasňovač, umělé řasy s motýlky (neptejme se kdo je bude nosit, asi ten co si pořídí MUFE nalepovací řasy s kostkovými mašličkami), lesky, dvoje oční linky, a čtyři laky a zlatavou zdobičku na nehty. Já jsem si pořídila lak na nehty, zatím není vyzkoušený, ale je fuchsiově růžový a krémový Forbidden Apple, zbylé se mi zas až tak nelíbily (trávově zelený, tmavě modrý a světle fialkový). Cena 65 Kč.
Pak jsem si pořídila bledě zlaté metalické oční linky Miracle Heaven, které jsou zajímavé, ale spíše vodovější konzistence, takže budou skvělé přes tmavou linku na zlatý efekt. Cena je 80 Kč.  
A nakonec oční stíny, fialové duo Lavanderlicious je tentokrát bez štětečku což mi přijde logičtější, obsahuje jeden velký třpytivý stín a jeden matný. Rozhodně nemá s levandulovou nic moc společného, ale tmavě fialovou ano. Cena byla 100 Kč
Konzistence je příjemná, ale asi bude lepší barva s bází, která prodlouží životnost,  protože obzvláště u toho lesklého stínu hrozí slévání. Vyhovuje mi pevný a průhledný obal
A taky se mi dostal do košíku stín od Essence 46 taupe of the pops - shimmer effect, který je zeleno-šedo-béžovo-zlatavý, zatím jen nafocen, bližší info dodám časem. Snad jen, že v testeru byla pigmentace výraznější. Velkým plusem je cena, pouhých 40 Kč
Celkově jsem z Catrice nadšená. U stínů mi balení vyhovuje nejvíc, je čtvercové, skladné, velmi pevné a zároveň lehké. Díky tomu, že je průhledné vidíte jakou barvu má produkt. Ke stínům Urban baroque je přiložen pěnový aplikátor, který se na nanášení příliš nehodí, ale jinak klobouk dolů. A pěkně prosím distributora aby k nám navezl kolekci Papagena, je prostě úžasná.
Summary: We finally have Catrice in czech drugstors and I really love the brand, we have now only two collections in stores Urban Barock - nude collection and very colourful Enter Wonderland. Their products are good quality and reasonable priced. I wrote few thoughts aout few things I recently purchased and I am impressed with quality and heir packaging. If you have this brand in your country it´s worth of trying. 

14 komentářů:

  1. s tou papagena kolekcí souhlasím, je prostě skvělá... tak doufám, že dovezou.

    OdpovědětVymazat
  2. jů,parádní, zejtra udělám nálet na Rossmanna, už to nemůžu vydržet,chci vyzkoušet jak essenci,tak Catrice,tak snad se mi konečně poštěstí,když se dostanu do civilizace :D, u nás je jen DM a Schlecker

    OdpovědětVymazat
  3. To vypadá dobře asi budu muset něco vyzkoušet od Catrice :)

    OdpovědětVymazat
  4. tesím sa z recenzie, kedze onedlho uz by mala byt tato znacka aj u nas, ked som uvedala ten puder hned som si zmyslela na guerlain.

    OdpovědětVymazat
  5. Zrovna v pátek jsem na tuhle kolekci koukala taky =). Jenže jsem si místo ní pořídila laky od Essence- Crackle, magnet, dva z nové kolekce a dva za dvacet :))

    OdpovědětVymazat
  6. Taky jsem byla tyto kolekce okouknout, strašně se mi líbil ten rozjasňující pudr, ale musela jsem ho tam nechat. Ty matné stíny jsem taky zvažovala, přesně odstín co sis vybrala ty, ale nakonec jsem si je nevzala a koupila si dva odstíny matných od Essence.

    OdpovědětVymazat
  7. trb, ona i ta galaxy není k zahození. Já prostě doufám, že bude v Rossmannovi stojan jako má třeba nyc, nebo essence. To by bylo ideální.

    Lovelyhair: No tak to se těším na report 8). Já zase nemám čas, takže obvykle než se rozhoupu, tak bývá vše vyprodané.

    kockandy? no jasně že musíš...

    Evie: díky za komentář, on je ten guerlain samozřejmě o něčem jiném (jiná konzistence, výsledný efekt), ale inspirace se nezapře.

    Káťa, tak to já taky, ale tak nějak u mě vedla Catrice, asi i proto, že jsem o ní tak dlouho četla a chtěla ji vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat
  8. Peti, že by telepatie, kdyžtak ti ho půjčím. Ale já se asi vrátím pro rozjasňovač a lak a lak a musím se krotit...

    OdpovědětVymazat
  9. Ten rozjasňující pudr vypadá hodně zajímavě asi se pro něj budu muset stavit :)) Díky za tip!

    OdpovědětVymazat
  10. Taky jsem z těch průhledných obalů nadšená. Jsou krásně pevné a máš dokonalý přehled. A taky doufám, že toto jsou první vlaštovky na otestování zájmu a postupně se u nás objeví i stálá kolekce.
    Papagena kolekci neznám, ale jdu se zeptat strýčka Googla.
    A paralela mezi Guerlain pudříkem a tím od Catrice mě nenapadla. Ale srovnatelné asi nebudou, že? Nebo co myslíš? Díky :)

    OdpovědětVymazat
  11. Jo a uvažuju o tom laku. Ale nevím, zda potřebuju dvacátý červený/výrazně růžový/fuchsiový.

    OdpovědětVymazat
  12. Katuš Jen ss stav, ale kdybys narazila třba na ten z druhé kolekce, ber ten :)

    Jarko ani vzdáleně, to je jen zdání. Snad jen silnou parfemací. Jen pěkně googluj, bude se ti líbit.
    No já ho asi bud dávat pryč, je opravdu hodně podobný lakům co mám.

    OdpovědětVymazat
  13. Tak potvrzuji: Papagena kolekce je super! A moc se mi líbí i název :)

    OdpovědětVymazat