Nfu Oh 59 a několik typů vrstvení

Speciálně na přání Žirafky, dnes Nfu Oh 59. Všichni sice známe koncept šupinek Nfu Oh, ale pro pořádek: tento typ laků od Nfu Oh není určen na samostatné nošení, jasně že můžete, ale líp vypadají jako "efektový" nadlak. V lahvičce vypadá jinak než na nehtu, respektive dostanete jen ty odlesky, protože je to vlastně želíčko nacpané šupinkami, nečekejte krycí barvu. Nfu Oh 59 (mají čísla místo odstínů) je středně červené želíčko (jahodová zavařenina) s oranžovo-rezatými šupinkami, které v určitém světle hází prasátka do zelena. V případě, že byste chtěli dosáhnout kryvosti samostatně, musíte aplikovat 4 tlustovrstvy, viz obrázek pod:
Rozhodně je tedy lepší nalakovat ho přes něco, zde několik fotek jak ho nosím já:
1. přes tmavý lak zde OPI Siberian nights - velmi tmavě modro-fialový, až borůvkový krémík. Na tmavém podkladu vyniknou červené/narezlé šupinky.
2. Zde přes OPI Ginger Bells rezavý krémový lak, který vytáhne oranžovo-žlutou (malíček je pro porovnání samotný OPI).
3-A nakonec moje nej kombinace přes jasně červený, rajčatový China glaze Drive In, kdy se červený základ jen zintenzivní a šupinky hází žluto-zlatá prasátka.
Takže pro Žirafku, je to krásný šupinkový lak, ale není to studená červená, třeba by ti mohla poradit Viennettka, která má o šupinkách větší přehled.
Celkové dojmy:
  • pozitivem: vícebarevné efekty, super kvalita, slušná velikost, hodně barevných možností
  • negativem: za mě asi jen to, že efekty často nepoužívám (takže jsem ty svoje poslala dál a nechala si jen jeden) a cena
Summary: This post was requested by Czech reader and it is about Nfu Oh 59. Red jelly base infused with huge amount of irregular shaped flakes. They are almost duochrome, changes color from orange-yellow to green. On my first picture are four coats of Nfu oh 59 alone, as you can see result is kind of unappealing, since base is very sheer. I received better results with layering it over other, preferably créme, polish. I did three comparisons - first is over vampy shade OPI Siberian nights, second over rusty brown OPI Ginger Bells and at the end my favorite combination Nfu Oh 59 over tomato red China glaze Drive in. In my opinion Nfu Oh´s flakes are the best if you are effect polish lover.  

14 komentářů:

  1. všechny kombinace se mi líbí, ale nejvíc asi na OPI Siberian nights.

    OdpovědětVymazat
  2. Great combinations! I love flakes! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jitulikaaa: To je dobře a máš/chystáš se k pořízení :)?

    Biba: Me too, on certain occasions.

    OdpovědětVymazat
  4. Na první a poslední fotce je nejkrásnější!

    OdpovědětVymazat
  5. Určitě se chystám pořídit! Už jsem si prolezla ebay,takže jen co přijde výplata jdu objednávat :-)

    OdpovědětVymazat
  6. krásný kombinace,ale víš, že mně se samotnej nakonec líbí přecejen nejvíc,ale 4 tlustovrstvy, no pfff, to bych nepřežila! :D

    OdpovědětVymazat
  7. Mně se nejvíc líbí přes Ginger Bells!

    OdpovědětVymazat
  8. ó děkuji. Moc se mi líbí na prvním obrázku a ani spousta vrstev mě neodradí. Vypadá to, že ho musím mít. Studenějc červený šupinky asi neexistujou.

    OdpovědětVymazat
  9. Jsem sama překvapená, že se mi nejvíc líbí na Ginger Bells, když ten sám o sobě se mi nelíbí.

    OdpovědětVymazat
  10. Míno a nen krásný pořád :)

    Jitulikaaa já jsem se dívala na ebay a narazila jsem na 30 USD Ks a pošta, což mě docela škovalo.

    Petro: no však já taky, proto ho lakuji přes jiný lak.

    Soni: Ano, ano, ano!!! nejsem v tom sama!

    Žirafka, já bych řekla, ž musí, jen jsem na ně nenarazila, docela mě mrzí, že nen možnost podívat se na laky naživo.

    Dejni, ona je to fakt moc pěkná kombinace.

    OdpovědětVymazat
  11. Day, viděla jsem swatche ještě nějakého červenějšího, ale byl jen červenější základ a šupinky stejné. Je pitomé, že Nfu mají jen čísla. Přijde mi, že kvůli tomu nejde ty swatche vyhledat. Nebo prostě nejsou. To je druhá možnost.

    Jinak pokud někdo chcete nějaký nfuíky, tak si vyberte na http://fabuloustreet.com a dejte vědět. O víkendu objednávám! Chtěla jsem to tu nabídnout už dřív, ale měla jsem za to, že na eBay se dají sehnat levně a že jen já jsem líná tam hledat. kontakt na mě je zirafka@zirafka.cz.

    OdpovědětVymazat
  12. Já bych i nakupovala, ale mají u většiny co bych chtěla sould out.
    Nebyla to 45, nebo 46?

    OdpovědětVymazat
  13. Day, ty se máš! Ty, co chci já, tak jak na potvoru všechny mají. No co, no... Holt nebudeme jíst a budeme se koukat na moje nehty! ((-;
    Asi to byla 46. Myslela jsem, že to, co chci by mohla být Barielle Elle's Spell. Ale taky má třpytky do oranžova.

    OdpovědětVymazat
  14. Msuíš rodinu otužovat :), tohle mě čeká u podzimní kolekce RBL... Každopádně přeji ať dobře pokoupíš.

    OdpovědětVymazat