OPI Guy Meets Gal-veston

Poslední želíčko z texasu OPI Guy Meets Gal-veston, juchů, nebo ne, tematicky yee hay!
Barevně je to příjemné růžovo-korálové želé a opět platí to co u předchozích, tedy tři vrstvy k solidní kryvosti.
Musím přiznat, že v porovnání s ostatními želíčky mi nepřišel nijak zvláštní, ale na fotkách vypadá lépe než v reálu.
Detail.
Už jsem to sice ukazovala minule, ale opakování matka moudrosti, takže upřímně v reálu moc nevnímám rozdíl mezi OPI Guy Meets Gal-veston a OPI Big Hair ... Big Nails viz fotka ukazovák a prsteník jsou GMG a postředník s malíčkem BHBN. Takže okolí tuplem ne.
Celkové dojmy
  • pozitivem: korálové želíčko č.2
  • negaivem: nepřijde mi moc logické dávat do kolekce tak podobné laky, uvítala bych větší rozmanitost,
Summary: OPI Guy Meets Gal-veston is pink toned jelly sorbet, I know, I know we should call it sorbet! It is lovely relatively sheer, you´ll need three coats to decent coverage (this one is sheerer than other polishes from collection) yet very juicy looking. To be honest with you in "wearing process" few people thought I weared  OPI Big Hair ... Big Nails, (and was curious why I wear same polish 14 days in row, they are very similar as you can see in my comparison (point and ring finger are painted with GMG). So which sorbet is your favourite?

14 komentářů:

  1. Ty jsi tu kolekci hrozně poplivala, ale náhodou je skvělá! Já jsem objednala jen JEDEN jediný lak a to shodou náhod zrovna tento. Lituju, že jsem nevzala žádný jiný :( Třeba Houston nebo Too Hot Pink...

    OdpovědětVymazat
  2. Borůvko já vím že se spoustě lidé líbí, ale mě prostě nenadchla, vadí mi ten důraz na unikátní, nový finish sorbet, který je v podstatě želíčko a nikdo mě nepřesvědčí že ne. Navíc obecně inklinuji ke krémovým lakům. Líbí se mi provedení a některé barvy, nicméně mám problém s vrstvením (třeba 4 vrstvy Houstonu jsou na mě prostě moc, byť barva je krásná), za mě je jediný must have too hot a líbí se mi i BHBN.

    OdpovědětVymazat
  3. @Day: Tak to máš pravdu...nic nového, co se týče finishe, nepřinesli! Ale jinak se mi to líbí...já s tím krytím/nekrytím problém nemám ;) No pokud se ti budou nelíbit tolik, že bys nějaký nechtěla, tak stojím frontu :D

    OdpovědětVymazat
  4. Tenhle mě dostal, taky se ho chystám postnout, můj výherce v kategorii nej barva na toto léto!

    OdpovědětVymazat
  5. Psala jsem to už minule a píšu zas:-D Rozdíl vidím a BHBN je hezčí a to jsem skoro slepá:-D
    Vrstvení mě štve u laků co ani se Seche neuschnou, pokud je tahle kolekce standardní OPI i ve schnutí, tak by mi to tak nevadilo.

    OdpovědětVymazat
  6. ach, želíčka. Poslední dobou na ně dostávám chuť!

    OdpovědětVymazat
  7. Na té porovnávací fotce rozhodě vede Big Hair.., takže ten si píšu na wishlist :)

    OdpovědětVymazat
  8. na fotkách mě ta barva moc nezaujala.a na mě jsou moc už i tři vrstvy, jsem ochotná lakovat dvě :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Kockandy: A budeš pořizovat

    Boruvko: mám jen THTH

    Dáši to bude odstínem pleti :)

    Dejni soouhlasím, schnutí i bez seche není tragédie.

    Markett: Oni jsou takový zmrzlinový.

    Mína: Anoo, jsem ráda, že se mnou souhlasíš :)))

    Jitulikaaa asi tak

    Soni: Je, ale na mě se mi nelíbí.

    Ev na fotkách ano, v reálu byl na mě bledý, ostatní vypadaly lépe

    OdpovědětVymazat
  10. Já taky hlasuju pro Big hair...ten rozdíl tam vidím, ale je mi jasný, že pro okolí to je totéž, takže je to jedno :-) Nicméně BHBN mi přijde takovej šťavnatější a já ho mám fakt ráda! :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Blani přesně! Je víc mňamózní (to je tou oranžovou).

    OdpovědětVymazat