Srovnání China glaze Peace on earth a ORLY It´s not Rocket Science

Byť se zelenými příspěvky moc díru do světu neudělám, pokračujeme. Občas má člověk chuť na "podivnou" zelenou, která není obvyklá a většině se nebude líbit. Což je i případ dnešního srovnání China glaze Peace on Earth a ORLY It´s not Rocket Science.
Kupodivu vypadají takhle nalakovány zajímavě a dokonce mi to pár lidí pochválilo. Takže pokud chcete zelenou, která vlastně není zelená zkuste jednu z těch dvou.
A lahvičky:
Summary: I just made a quick comparison of China glaze Peace on Eath and ORLY It´s not Rocket Science. Both are unusual green with twist which majority of people do not like. and wouldn´t wear. It happens I love both, especially in this combination. What are your thoughts?

16 komentářů:

  1. né a né a né,já chci zpátky ty krásný barvy, co jsi sem dávala předtím :D!zase to má ale výhodu v tom,že mě tohle neláká a neútočí to na moji peněženku, to jsou fakt DIVNÝ barvy!

    OdpovědětVymazat
  2. Teda, koukám, že by se ti ten OPI At your Quebec at call sem přesně hodil :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Náhodou ten Orly se mi moc líbí!

    OdpovědětVymazat
  4. Orly! Nemám ho a nechala bych si pro něj koleno vrtat...kruci :(

    OdpovědětVymazat
  5. Petro a nechtěla bys j třeb někdy zkusti, třeba by se ti zalíbily (jen prstíček strčíme...8))


    Blani: Však já pořád tvrdím, že jsem v podstatě dívá :)

    Míno: Chěla by si ho půjčit?

    Borůvko: Ty jo, to mě mrzí a nedá se někde sehnat?

    OdpovědětVymazat
  6. Day, já ti nevím, mně tyhle dvě barvy přijdou fakt tak odpudivý (omlouvám se), že bych je nenosila ani kdyby mi snad měly náhodou slušet, což by se ovšem stejně nestalo :D.....já se fakt omlouvám,ale mně tyhle divně zelenožlutoněco připomínají chrchel, i když musím přiznat, že ten Orly je v rámci možností docela zajímavej ale ne ne...:D

    OdpovědětVymazat
  7. Já tě chápu, mě as přijdou hnusné prasečí a francie na delších nehtech, nedejbože se zdobením. Jo je to přesně chrchel :).

    OdpovědětVymazat
  8. Jéé, tady je to nové, ale proč velikonoční, něco mi uniklo?:-D
    S těmahle barvama to mám jako lovelyhair, naštěstí pro mou peněženku...

    OdpovědětVymazat
  9. Nechtěla, ale děkuju za nabídku, já ho totiž mám :)

    OdpovědětVymazat
  10. Chrchel? To by mě v životě nenapadlo, mě právě tyhle barvy přijdou hrozně sofistikovaný a je mi jasný, že nejsou pro každýho. Ale když je vidím, vybavím si nějakej heboučkej mech :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Dejni to má být třeskutě elegantní, ale je to krapet velikonoční.

    Míno: Tak nic, budu se těšit na fotky.

    Blani, objektivně je to chrchel (mech je předchozí OPI), na sobě mi to přijde sofistikované, protože se oblékám k tomu :).

    OdpovědětVymazat
  12. Tak to joo, já jsem krapet zaostalá, ale když se mi to vysvětlí..:-D

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj, prosím tě, kde kupuješ laky Orly? Je nějaký e-shop v ČR? Moc se mi tvoje stránky líbí :-) Katka

    OdpovědětVymazat
  14. Dejni já mám i jiné fotky, ale tahle se mi líbila nejvíc.

    Katko: díky, u nás jsou oficiální stránky, ale cena je kolem 300 za lahvičku (což je moc), pak je ještě mají v eshopu micky nails (jsou v Rakousku, ale občas přejedou hranici a pošlou balíček z ČR). Ze zahraničí beru ORLY na ebay, nebo na beverlybeaute.

    OdpovědětVymazat
  15. GothmPolish: Glad you like it!

    OdpovědětVymazat