Chanel Orange Fizz

Dorazil mi balíček s věcmi na vyzkoušení od hodného Nufíčka a první věc po které jsem se sápala byl Chanel Orange Fizz. A tady je výsledek, dvě vrsty s nadlakem Séche Vite.
A jaký je? Kromě toho, že je super, hyper, mega úžasný? Je to barva, která na sluníčku a pod umělým světlem vystrčí oranžové růžky. Jinak je tlumená pastelová korálová nebo guavová (jak je to česky?) a ve stínu kdy na povrch se dostanou téměř miminkovsky růžové podtóny je lososová (pečený losos, ne ten syrový).
Aplikace je perfektní, krásně krémová, slušně krycí je už v jedné vrstvě, při lakování druhé barva je víc oranžová než v lahvičce. Výdrž je perfektní. Měla jsem včera celý den ruce ve vodě s vápnem a zatímco kůže to odnesla, lak drží jak přibitý.
Celkové dojmy:
  • pozitivem: aplikace, barva, výdrž.
  • negativem: cena.
Summary: I was lemming over Chanel Orange Fizz for such a long time and I am lucky that my friend Nuf has it and is so generous and borrow it to me. And it is love, love, love. Very optimistic pale orange colour with pinkish undertones. It is creamy and tends to pastel. Normaly I´d call this colour salmon pink, except on direct sun it has some vibrant quality. It is  It goes on perfectly very smoothly and is opaque in two thin coats (or one thick coat :)). I am trully impressed with staying power of this one, I had my hands in water all day long and it stays on without single chipping!

5 komentářů:

  1. Ach, to vypadá krásně. Ještě že mi oranžová nesluší :)

    OdpovědětVymazat
  2. *jealous*

    Its a very lovely color :-)

    OdpovědětVymazat
  3. wow, tak to je svěží barvičky, super ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Yarisse: Vypadá, vzdychala jsem, než jsem to srovnala s Jessicou od tebe, každopádně Chanel lépe kryje.
    Michéle: I do love it, but it is dupable coour.
    Bubu: v téhle slotě voláme JARÓÓÓ!

    OdpovědětVymazat