China Glaze Candie

China Glaze vyslalo na podzim do světa kolekci 50 glitrových laků. Super napadlo mě, fotky blogerů, paráda, musím si nějaké pořídit! Moje nadšení bylo zchlazeno Leo u které vypadal China Glaze Cosmic jako várka čerstvého betonu posypaného štěrkem. Ale protože jsem nevěřící Tomáš, tak co? Jasně musela jsem se přesvědčit na vlastní kůži a pořídila si China glaze Candie. 

V lahvičce to nevypadalo tak špatně, mléčně růžová, s různobarevnými malými třpytkami a světle růžovými většími glitry.

Samotná se mi vzhledem k bledé pleti zdála nevýrazná, tak jsem se rozhodla, že vyzkouším vrstvení. Přes černý lak Color Club Master of Disguse jedna vrstva China Glaze Candie. Ta mléčná báze udělala nepěkné pruhy A tak mám tu čest představit obludu roku, která šla pod aceton těsně po nalakování 4 prstíků. Ale třeba se bude někomu líbit...

Celkové dojmy:

  • pozitivem: nic
  • negativem: všechno

Summary: This is probably one of the worst attempt of layering I´ve ever done. China glaze Candie over Color Club Master of disguse. Candie is one of 50 glitters and it is milky pink with multicolored glitters. Milky coloured base change colour of nail polish under from black to washed grey and there is no chance you can apply even layer. Very, very bad done.

5 komentářů:

  1. Hnusnej lak, ale dobrá recenze ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji, teď zkoumám, kde ho tak udat, na MB ne. Na to vás mám moc ráda...je to fakt jeden z nejošklivějších laků.

    OdpovědětVymazat
  3. Zmrzlinko, ale tobě sluší laky, které na mě vypadají hnusně. I když s tou aplikací se asi nic nedá udělat.

    OdpovědětVymazat
  4. Ty lichotnice jedna! :-) Když říkáš že je hnusnej a ještě se blbě lakuje, tak je to skoro výzva, abych ti to zkusila vyvrátit stejně jako před časem s Trophy Wife :-D Ale kouknu na tvoje fotky a přejde mě chuť cokoli dokazovat... :-(

    OdpovědětVymazat