China Glaze Up & Away kolekce

Dorazil můj úplně první balíček z Transdesignu! Huráááááá!
S laky z kolekce China  Glaze Up  & Away, nevzala jsem si jen ty zelené, modré a žluté (takže 7 ze 12). První foto je s bleskem a má popisky (jen si klikněte pro zvětšení). Všechny laky jsou krémové, bez lesku, odlesků, třpytek :-).
Můj záměr byl, že až dorazí, tak si vyber tak dva, tři a ostatní půjdou pryč. Ale nevím, nevím, líbí se mi všechny. Jak se vám líbí?
A teď několik detailů:
A růžovky:

A malé lákadlo pro Editu (s bleskem a bez):
Summary: This short post is about my last haul from Transdesign. I cannot decide witch one from China Glaze´s Up  & Away collection I want, so I picked all that seems interesting to me. Sadly I like them all and probably keep them all. And at the and is little teaser for Edita. Dou you like them?

8 komentářů:

  1. Vypadají opravdu moc pěkně. Mně se asi nejvíc líbí ten tmavě fialový.

    A mimochodem: copak má Day na nehtech za láček? To se mi moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  2. China glaze Far out, kdyby Yarisse chtěla půjde z domu.

    OdpovědětVymazat
  3. Jeden krásnější než druhý :) Až se rozhodneš,co budeš dávat pryč, tak se ozvi :)

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluju k novým přírůstkům! :-) Opravdu jsou všechny krásné, tak je aspoň vyzkoušej než se rozhodneš dát je pryč :-) Já se na tuhle kolekci taky chystám, ale vynechám pro změnu fialky a vezmu ty žluté a zelené :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Day, díky, ale jak jsem tak koukala na netu, obávám se, že by mi absolutně neslušel.

    OdpovědětVymazat
  6. Všem děkuji, o případných odpadlících budu informovat

    Yarisse: já si ho nakonec nechám, nech se překvapit do příštího příspěvku :-))

    Peti, já zcela alibisticky plánuji okouknout situaci se zelenýma a žlutýma až dorazí Fialce. Ta Happy go lucky není pro mě, to už mám vyzkoušené z IL Waywardu.

    Michéle: Thanks!

    OdpovědětVymazat
  7. Happy go lucky si asi nakonec taky nevezmu, jsem docela spokojená s Misou Happy Happy, navíc ten Wayward co je pořád u tebe... :-D takže zůstanu jen u toho světlejšího. Jenže já ve své plánované objednávce dělám změny pomalu každý den a asi jich ještě bude, když chci objednávat až za dva týdny :-)

    OdpovědětVymazat