China Glaze Far out

Zase jeden zkouškový. Tentokrát karamelový se zlatými odlesky China glaze Far out z kolekce Retro Diva FW/09.
Když jsem si ho nalakovala (večer), tak se mi hodně, ale hodně nelíbil. Ale ráno je moudřejší večera, takže na sluníčku vypadal lépe.
Není to zrovan kráska co vás uhodí do očí na první pohled, ale po určitém zvykacím stadiu se mi moc líbí.
Určitě je to hodně zvláštní, karamelka na určitém světle je dočervena, ale celkově je to spíš hnědá. Zlatavý lesk je výrazný, ale ne zas až tak moc. Lakuje se výborně, nepruhuje, drží perfektně.
Celkové dojmy:

  • pozitivem: aplikace, výdrž. serózní barva
  • negativem: jako je to hnědý lak na nehty, no.
Summary: Next nail varnish for examinations is China Glaze Far out from Retro Diva FW 09 collection. It’s an unusual colour a caramel brown with a reddish undertone and gold shimmer. I was a little bit dissappointed, surely it isn´t the most unique colour I´ve ever seen but nice, work/school/exam appropriate. I wish it would be more unique afer all it is brown nail varnish :-). It require two coats to full opacity and application is flawless. Stays for a long time (7 days) without single chipping.

6 komentářů:

  1. Nevím, nevím, co si o něm myslet :D asi je trošku ošklivý.

    OdpovědětVymazat
  2. Negativum mě hodně pobavilo :-D Ošklivej asi úplně není, ale můj šálek kávy taky ne. A asi bych si ho nevzala ani na zkoušku, na to je moc tmavý...

    OdpovědětVymazat
  3. AYD: Je takovej smutnej, ale uvidíte zítra čím jsem ho vylepšila a teď je náádhernýýý.

    Peti: že jo :-), tmavý je, ale naživo ani tolik ne.

    OdpovědětVymazat
  4. Zkouškový, nezkouškový, mně se zase líbí. Day, co mi to děláš? A neslušel by mi, neslušel, neslušeeeeeel.

    Jinak já měla na pohovoru rudý lak a taky v pohodě :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mně se líbí taky :-) Já jsem se teď nějak posedla myšlenkou na hnědý lak, ale chtěla bych nejraděj něco do studena, ale ne metalickýho. Chci hooodně studenou Melody in mocha :-)

    OdpovědětVymazat