China Glaze Khrome collection srovnání

Jen v rychlosti tři laky z kolekce Khrome. V celé kolekci jsou vysoce metalické barvičky, které jsou nepřekonatelné na konadování i na dení nošení. Já mám 3 ze 6 a to zleva Millenium,  Hi-Tek a Robotica

Jako všechny metalické laky jsou trochu náročnější na nanášení, když nejste dost pozorní mohou pruhovat, ale kovové efekty jako tyto žádné jiné laky nemají. Jsou krycí už v jedné vrstvě a přelakování top coatem může ten metalický efekt zmírnit, takže žádný top coat! Ale zase na druhou stranu při běžném provozu trpí šmouhovatěním.
China glaze Millenium
China glaze Hi-Tek
China glaze Robotica

Summary: This is short summary of my China glazes Khrome collection nail varnishes - Millenium, Hi-Tek a Robotica (from L to R) lovely metallic shades. If you want perfect nail varnish for konading this is the best option. Full coverage in one coat, definitely better without top coat. I have only one small problem with them, that after a few days of wearing you can see smudges.  

3 komentáře:

  1. Millenium vypadá skvěle! Mě osobně se líbí nejvíce :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, to vypadá. Já mám neraději Hi-Tek.

    OdpovědětVymazat
  3. ahojte, chtela bych se zeptat kde se da tahle kosmetika koupit popripade objednat. me odobne uchvatil lak China glaze Millenium. prosim odepiste na mejl: endy@seznam.cz diky moc!

    OdpovědětVymazat