PF 2010 a Chanel Intermezzo

Zdravím všechny v Novém roce 2010. Jak se říká pozdě, ale přece!
Dnes mám pár fotek Chanelu Intermezzo, laku z kolekce FW 09. Jelikož vyšel spolu s Chanelem Gondola, krásným višňově červeným lakem s třpytkami vypadal jako chudý přínuzný, takže kategorické ne bylo na jazyku. Ale Hanička mi laskavě zapůjčila pár věcí na vyzkoušení, a Intermezzo byl mezi nimi. Tvářila jsem se skepticky a v duchu si pokládala onu Nerudovskou otázku Kam s ním?, světlé laky moc nenosím, ty co nejsou plně krycí nemám už vůbec ráda. Ale je jasné, že jsem neodolala a zkusila ho na nehty a kupodivu, kupodivu je moc pěkný.
Tenhle láček v lahvičce klame tělem, smetanově bílá (něco mezi perlou a slonovou kostí) hází diskrétní odlesky na všechny strany.
Broskvové, červené i zelené, ale protože nejsem velký přítel s fotoaparátem nepodařilo se mi to zachytit. Takže alespoň rozmazaná fotka pro ilustraci.

Tenhle lak je naživo o dost lepší. A taky má jedno obrovské plus. Před nedávnem mi zažloutly špičky nehtů a většina průhledných laků to jen zvýrazní. Tenhle ne. Potlačí to žluté nehty, hlavně proto jsem byla s tímhle lakem moc a moc spokojená.
I přeze všechnu chválu má svoje mušky a to objektivní - plně krycí je až po 4 vrstvách, v první jako nic (viz foto) a pruhuje.

A subjektivní - i když se mi moc líbil na opálené ruce by vypadal lépe a taky ta cena je na můj vkus u nás moc vysoká.

Celkové dojmy:

  • pozitivem: elegantní barva, překrásné odlesky, potlačuje zažloutlé nehty a velmi slušná výdrž
  • negativem: krycí až ve 4 vrstvě, v jedné pruhuje, cen.

Summary : Happy New Year to You!  My dear freind Hanička borrowed me this nail varnish for swatching. At first I wasn´t very impressed, milky white with pearly iridescence (pinkish, reddish and a little bit of green) but I do like it now. I do like colour because I had yelow tips on my nails and this one seems to neutralize it. Although there are few problems for me - visible streaks, full coverage after four coats, pale colour and of course price.

4 komentáře:

  1. Je moc pěkný. Jak by asi vypadal na tmavém podkladu? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Very nice shade!
    Did you have trouble getting the color good on the picture, I sure did... =D
    They say: That's Chanel, too good for camera.

    OdpovědětVymazat
  3. AYD: Tak to nevím, zeptáme se Haničky?

    Thess: This shade was extremely hard to capture as you can see my pictures are blurry. Not sure if I can blame Chanel for my lack of skills but it is tempting. BTW you have wonderfull blog!

    OdpovědětVymazat
  4. Holčičky, na tmavý podklad už je moc hutný. Neumím si představit, že bych dokázala udělat jen mlhu na tmavé barvě. Ten lak je primárně víc krycí než sheer.
    Nicméně je krásný, Day perfektně vystihla, že je perlový.
    Asi budu za diletanta, ale hodlám do něho kápnout thinner pro lepší výsledek v první a druhé vrstvě. Osobně jsem nikdy 4 nedávala, protože na to prostě nemám čas, nervy, chuť ani krevní skupinu. Od thinneru očekávám, že se bude lépe lakovat a projeví se to hlavně u krajů nehtů, tak, kde štěteček nejede tak silně. Jinak ho miluju :)
    Díky za recenzi, Day!
    nuf

    OdpovědětVymazat