Změny a z archivu :)

Asi jste si všimli, že jsem dnes měla akční náladu a upravila svůj blog. Chystala jsem se už delší dobu, ale až když Edita vylepšila ten svůj, nakoplo mě to k akci. Díky, Edito!
Aby to nebylo  jen suché sdělení, připravila jsem si pro vás archivní lahůdku, můj úplně první pokus jak ozvláštnit lak.

Zvolila jsem dvě kontrastní barvy, protože jsem tehdy měla s sebou jen tyto dvě. Takže přes dvě vrstvy OPI Lunch at Dehli na špičky nanesen Orly Black. A prosím předstírejte, že nevidíte nedostatky, kupodivu neumím dodnes udělat rovou čáru.

Summary: As you can see I made a few changes on my blog, hope you like them. And because I don´t want to make short post without pictures I found some very old one. I´m presenting my very first attepmt of combinig two colours :). OPI Lunch at Dehli, two coats and on my tips Orly Black.

5 komentářů:

  1. Koukám, že je dneska den plný změn :)

    OdpovědětVymazat
  2. chválím uspořádání blogu, ale víc rudý drápky....a chtěla bych mít v oku tvou čáru, je to super !

    OdpovědětVymazat
  3. Yarisse. To je :)
    Michéle: Thanks! Red is my favourite colour.
    Bubu: Děkuji i když LAD je spíš dooranžova a ještě jednou děkuji.
    tres-chiq: Jsem ráda, že se líbí.

    OdpovědětVymazat