Chanel 503 Inattendu vs OPI Barefoot in Barcelona

Nejsem fanda  tzv. manequin hands, ale mám doma lak, který sice není úplně odstín mé kůže, ale je podle mě je velmi slušivá tělovka. Tak je tu srovnání Chanel 503 Inattendu a OPI Barefoot in Barcelona. 
Oba laky jsou krémové, bez lesku, krycí ve dvou vrstvách (pokud děláte silnější, pokud tenčí, tak Chanel bude potřebovat tři). 
Zatímco Chanel je teplá běžová s broskvovým nádechem, OPI je spíš lískovooříšková zmrzlina, nebo bílá káva. Každopádně mix mezi béžovou a hnědou, velmi lichotivý odstín.
A když se tak dívám na fotky, asi si příště nalakuju nehty ob jeden, fakt se mi to líbí.
Summary: I made a comparison of  Chanel 503 Inattendu and OPI Barefoot in Barcelona. Both you can use for manequin hands. Chanel is warm toned peachy beige, OPI is darker beige with brown undertones (hot coffe with mild shade:-)). Both has creamy finish. 

2 komentáře:

  1. Díky, i když jsem zpočátku byla krapet zklamaná, teď jsem to překonala a Chanel se mo hodně líbí.

    OdpovědětVymazat