Chanel 503 Inattendu

Největší trend tohoto roku mají být tzv. manequin hands - manekýnské ruce, tzn. tělové barvy, které splývají s odstínem kůže a opticky tak prodlužují prsty. Takže když se vyskytla možnost zakoupit Chanel 503 Inattendu z nové jarní kolekce od Chanela, tak jsem využila příležitosti.
Je to teplá béžová, s oranžovými podtóny.  Krémová, bez lesku, krycí ve dvou silnějších vrstvách.
Jsem taková rozpačitá, tento trend je elegantní a určitě vhodný do práce, nebo na zkoušky, ale já mám ráda barvy, takže jako alternativa jo, napořád to ne. Také by mi víc slušel lak o kapku tmavší, protože při přímém sluníčku barva není zrovna lichotivá. Ale lak zabavila maminka, vzhledem k tomu, že má tmavší odstín pleti vypadá na ní překrásně. A abych nezapomněla hodně mi připomíná Zoyu Anne, kterou nedávno recenzovala Lucy.
Update prosinec 2010 : Tak nakonec odvolávám co jsem řekla, tohle je ideální zkouškový lak, poté co jsem si na něj zvykla ho mám moc ráda a určitě je to jeden z nejpoužíanějších laků tohoto roku.
Celkové dojmy:
  • pozitivem: manequin hands, slušivý.
  • negativem:  manequin hands, nudný
Summary: Chanel 503 Inattendu is perfect for so called “mannequin hands” a warmed-up, creamy orange beige colour. I think it will suit almost all skintones, except ashy pale ones (as mine). Very sophisticated work/school appropriate nail varnish. Don´t get me wrong but it is a little bit boring shade, I need colours in my life. So this one edned on my mums stash. The whole  I have nothing on my nails is THE trend for this spring and if you are in trends, go and get this one. Application is good, to full coverage you need two thick coats (or three thin).   
Edit december 2010, actually I use this one a lot, when I go on exams I have it almost every time  on my nails. Still think little less orange toned and it could be perfect.

4 komentáře:

  1. "In" nudné barvy?

    Na jednu stranu jsi mě potěšila, protože mám podobný odstín nude barvičky, ale jinou značku a na druhou stranu tato zpráva není potěšující, protože to bude vážně nuda :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tak alespoň někdo byl potěšen, já nevím, přijde mi (a obzvláště na fotkách), takový dožluta.

    OdpovědětVymazat
  3. Nude laky sa mi začali páčiť tak som si tiež kupila nude lak.Ale zas mám rada aj neonové,čierne a tak :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já taky, ale když ono je tolik krásných barev.

    OdpovědětVymazat