OPI Meet Me on the Star Ferry vs OPI Catherine the Grape

Včera jsem psala jak mi OPI Meet Me on the Star Ferry přišel podobný OPI Catherine the Grape, takže tady je srovnání.
Oba jsou fialové laky s teplým základem a leskem, takže v lahvičce jsou si podobné, ale na nehtu jsou vidět rozdíly (pro zajímavost na fotce s lahvičkami mám nalakovaný Star Ferry). 
OPI Catherine je pravá plná fialová s lesklým finišem a teplejším základem. OPI Starr Ferry je ani ryba ani rak, krémový, metalický, lehce šupinkový hybrid. Který není zas až tak plně krycí, což lze vidět na fotce z přímého sluníčka (viz níže).
Spíš než fialová je lesklá růžovo-fialová. Radši bych byla, kdyby byl méně lesklý a víc fialový, ale to už by to zase byla Catherine, která je pro mě pořád jasný vítěz na 100%.
Summary: Comparison of OPI Meet Me on the Star Ferry and OPI Catherine the Grape. Both are purples with warm undertones and shimmer. Catheine is perfect midtoned purple shimer (winner for me) and Star Ferry cross between shimmer and metallic with microflakies which is definitely more lighter purple colour and tends to pink. Vote for Catherine any time.

2 komentáře:

  1. Mně se teda víc líbí Meet Me on the Star Ferry, Catherine je moc tmavá. Jen to nekrytí, no, jsem zvědavá jak s ním budu bojovat já.

    OdpovědětVymazat
  2. Jako on není špatný, ale čekala jsem něco, z čeho se posadím na zadek a ono nic, mě by se líbil, kdyby nebyl tak lesklý

    OdpovědětVymazat