OPI Megawatt

Tak jsem napsala příspěvky na příští týden a hádejte co? Debílní aplikace Blogger nechala jsen summary v angličtině...grrr. Takže to budu psát znova. OPI Megawatt z kolekce Brights (pár let zpátky už to bude), je jeden z láčků co mám doma hodně dlouho a vždycky se k němu ráda vrátím i přes to, že je sheer.
Barva: vypálená žluto/zlatá s bílým perlovým základem. Jak už jsem říkala, je hodně průhledný, takže pro plné krytí jsou potřeba tři až čtyři vrstvy, ale barva opravdu stojí za to (a ne, přes bílý lak není tak hezký).
Na sluníčku se přenádherně leskne, prozáří  den a zároveň je decentní, takže není problém na běžné nošení. Jeden z odstínů který mi opravdu sluší a nikdy bych to do něj neřekla. Moc hezky vypadá i jedna vrstva přes teplý odstín laku, dodá jen krásný zlatavý lesk.
A taky ho používám pod Locavore jako základovou barvu :)
 Celkové dojmy:
  • pozitivem: neobvyklá barva, lze použít i jako nadlak.
  • negativem:je průhledná a pro plné krytí jsou potřeba 4 vrstvy.
Summary: This one is old one, but I do love it and always return to it. When I want semi sheer pale yellow/white colour OPI Megawatt is winner any time. Usualy I use it as a top coat over warm toned nail polish but it is also beautiful alone. Full coverage requires three to four coats and it is very optimistic shade, originaly from Brights collection. Did I mention that on direct sun it is stunning?  

8 komentářů:

  1. oh wow this is gorgeous! I love the name too :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tenhle láček se mi fakt líbí, jediný co mě odrazuje od koupě jsou ty vrstvy...dvě a dost :-) Takže škoda, ale moc ti sluší!

    OdpovědětVymazat
  3. Když jsem začala číst příspěvek, lak se mi nelíbil. Ve dvou třetinách už se mi líbil a teď ho jdu shánět :) Díky, zlato!

    OdpovědětVymazat
  4. Michéle: You must ttry it!
    AYD: Děkuji, že je úžasný.
    Blani: Je to jeden z mála lakůl, kde ty tři vrstvy přetrpím, taky proto, že je krásný jako nadlak.
    Haničko: to máš za ten Chanel! V pondělí startuji směr Sephora. Ale zpět ka laku, je to krasavec :-), chceš půjčit?

    OdpovědětVymazat
  5. Ježiš ten je krásnej!!! I to nekrytí bych mu odpustila... Doufám, že je ještě sehnatelnej, protože ho rozhodně potřebuju!

    OdpovědětVymazat
  6. Ten je tak jarní! Jako třpytivý, čerstvě vylíhlý kuřátko :-D <3

    OdpovědětVymazat
  7. Peti a co, máš ho?

    Markett, jé, to je super přirovnání :)

    OdpovědětVymazat