hnědé matné stíny Bobbi Brown Naked a Stila Kalahoo

Nufík mi poslala na vyzkoušení matný stín od Bobbi Brown 55 Naked, který je opravdu naked na světlých odstínech pleti a matný, takže mě udělal tzv.unavené oko. Ale dovedu si představit odstíny pleti, na kterých bude úžasný. 
Pro srovnání jsem ho vyfotila se Stilou Kalahoo, mým nejoblíbenějším matným hnědým stínem, kteý je prý hodně podobný nějakému MACu.
Summary: My friend send me Bobbi Brown 55 Naked - matte eyeshadow for swatches and however on her it is perfect nude eyeshadow on me it wasn´t. Sadly my eyes looked very tired, but on darker skintones it will be perfect. I also made commparison with Stila Kalahoo dark brown matte eyeshadow, my favourite base eyeshadow.

3 komentáře:

  1. Day, ja bych ten BB spis videla jako zaklad na vicko a ve vnejsim koutku ho zvyraznila tou tvou Stilou :)

    jinak pekny jsou oba, Stila mi pripomina MAC Corduroy

    OdpovědětVymazat
  2. Víc se mi líbí Stila...BB by se mnou asi moc nespolupracoval.

    OdpovědětVymazat
  3. Lucy: vyzkoušeno s blbým výsledkem. fakt mi barva nesluší.

    AYD: Však se mnou taky ne.

    OdpovědětVymazat