OPI Shim-Merry Chic

Resty, doháníme resty. OPI Shim-Merry Chic, z vánoční kolekce 09. Díky moc hodné Viennettce, jsem měla možnost vyzkoušet tento lak, který se mi zdál strašně zajímavý na fotkách a teda v reálu jsem byla hodně zkamaná.
Je to hnědá, nelichodivá bahnitá, zlatavá hnědá s lehce nazelenalými podtóny. Zatímco v lahvičce jsou vidět barevné třpytečky a šupinky (napadlo mě Nfu Oh!!!) na nehtu nejsou skoro vůbec vidět se utopí v lesklém třpytivém blátíčku.
Navíc dělají na nehtu neplechu a jak můžete vidět, vytvářejí nerovosti, nic co by nespravila vrstva nadlaku.  Není to nic pro mě. Základová barva mi přijde hezčí u China Glaze Prize Winning Mare (víc stříbrného lesku), šupinky preferuji Nfu Oh. Jako určitě existuje člověk, kterému bude slušet a líbit se. No počkat, já takového člověka znám. Soňu, jukněte k ní na blog, stojí to za to :).
Celkové dojmy:
  • pozitivem: elegantní blátíčko s třpytkami.
  • negativem:  bláto je bláto.
Summary: I was curious about this one because I´m always for unique and unusual shades and on some pictures OPI Shim-Merry Chic looks great and on others just terrible. Sadly on me it looks terrible (and belive me better on pictures than in reality).  Colour is...muddy brown/bronze with silver shimmer and a hint of green and it has greenish flakes, not very flattering. 

3 komentáře:

  1. Dajáčku, díkec za citaci :-) Jo jo, mě se líbí. Je fakt, že ty šupinky by mohly být na nehtu vidět trochu víc

    OdpovědětVymazat
  2. Nemůžu si pomoct, ale moc se mi na tobě líbí! Jasně, má hafo nedostatků, ale i tak si při pohledu na tvé fotky říkám, že něco do sebe má :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Soni - to mohly, ale oni ne. Tak budeme hledat dále.
    Peti - no jo, na fotkách nevypadá tak děsně, ale v reálu není zrovna hezký.

    OdpovědětVymazat