Nubar Pink Elegance

Jeden od maminky Nubar Pink Elegance. 
 Jesti tento lak něco není, tak je to elegantní, je spíš řvavý, neonové růžový s odlesky, modrými. Je nevyfotitelný, takže sem dám horu fotek a snad butede mít přibližnou představu.
Takový nemám, je to první Nubar i barevně docela zvláštví, i když bych ho třeba ráda viděla v porovnání s OPI Kinki in helsinki. 
Kryje ve dvou vrstvách, ale jsou trochu vidět špičky nehtů, konzistence je trochu vodovější. 
Celkové dojmy:

  • pozitivem: zatím nadšení, je trochu přůsvitný, ale to nevadí.
  • negativem: ---
Summary: My mum bought me Nubar Pink Elegance, this colour is bold, vibrant pink with very visible blue sheen. How cool is that? It is on runny side, but full coverage is in two coats.

6 komentářů:

  1. Opravdu hodně neobvyklá barva, řekla bych. Je zajímavý a krásný na pohled.

    OdpovědětVymazat
  2. Docela se mi líbí, akorát nechápu, proč všechny tyhle laky musí mít modrý odlesky, působí to strašně lacině... Já jsem teď objevila jeden výrazně růžový lak bez nich, tak se na něj moc těším a doufám, že mě nezklame :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Yarisse: Díky za komentář, je takový zvláštní, spokojená jsem i s výdrží a hlavně prý stál 50 Kč, jsem remcala, že maminka nevzala i jiné (prý měli asi 10 za tu cenu).

    Viennettka: Jéé, a jaký, prozraď, nebo umřu zvědavostí .-).
    Já si dovedu představit, že na spoustě lidí bude vypadat lacině, ale já mám šedou bundu s fuchsiovými akcenty a obečení taky není žádný odvaz, takže se docela hodí Kdybys chtěla vyzkoušet, stačí se ozvat.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkný a mě se teda modrý odlesky líbí...

    OdpovědětVymazat
  5. Mě se taky líbí a moc (půjčím), ale na starších dámách musí být vražedný.

    OdpovědětVymazat
  6. Za 50 korun? Tý brďo, tak to se ti nedivím, žes remcala, já bych remcala taky :D

    OdpovědětVymazat