China Glaze Candie

Nakopl mě přípěvek od Annie z Nalakovaného, který při té příležitosti částečně vykradu :-). Takže uveřejňuji fakt hnusné fotky China glaze Candie, růžovvého lepidla s různobarevnými třpytkami. Tím jak lepí se na povrchu objeví díry, které můžete zalepit nadlakem. 
Hodně blbě se odlakovává. A kdyby to někoho zajímalo, tak přes jiný lak jako nadlak vypadá fakt hnusně, asi takhle.
Celkové dojmy:
  • pozitivem: ---
  • negativem:růžové lepidlo, které se blbě odlakovává
Summary: China glaze Candie - this one is problem child, white/pink sheer nailpolish with multicolored glitters has terrible application and removing is nightmare. It has gluey consistation, you cannot use it as top coat, it will end up this way. If you can avoid this

5 komentářů:

  1. Když si odmyslím ty negativa a zaměřím se jen na tu barvu, tak se mi líbí. Škoda, že je tak lepidloidní, jak píše :(

    OdpovědětVymazat
  2. haha, pěkně shrnutá pozitiva! ale tenhle je aspoň docela pěknej.

    OdpovědětVymazat
  3. An:Když mě se nelíbí ani ta barva, to se pak vnitřně nepřesvědčím, že si ho mám nechat...ta konzstence je zabijácká.

    AYD: Jsem ho věnovala, ale docela ráda bych věděla co na něj říká nová majitelka.

    annie: já ti nevím, pěknej není, spíš vyblitej.

    OdpovědětVymazat
  4. No jestli je něco totální propadák roku 2009, tak je to glitter kolekce od ChG. A to jsem si chtěla koupit tolik barviček....a po setkání s jednou mě to fakt přešlo :) Zlaté OPI glitry!

    OdpovědětVymazat