OPI Bling Dynasty vs OPI Shimmery-chic

To bylo řečí jak je OPI Bling Dynasty podobný OPI Simmery-chic, jsem to četla ne několika blozích a když mám doma na vyzkoušení ten vánoční zázrak který se nekonal, OPI Shimmery -chic, jsem je rovnou srovnala. Za půjčení Shimmery moc děkuji Viennettce.
Tak schválně, co vy na to. 
Ani náhodou, to je jak sovnávat červenou a modrou. Jediné co mají podobné je ten lesk, jinak jsou úplně jiné. 
Bling Dynasty je zlatá, Shimmery-chic spíš hnědá (má takové flakes, které v lahvičce vypadají úžasně, ale na nehtech jsou pohleceny tou hnusnou hnědou).
Summary: I have red about similarities between OPI Bling Dynasty and OPI Shimmery-chic and when I have them both at home (thank to Viennettka for borrowing Simmery) I made comparison. They are very, very different and I thing there is nothing to say, you can see it alone.

2 komentáře:

  1. Mě ten Bling dynasty přijde trochu podobnej OPI Curry up don´t be late...měla jsem ho, ale už ho nemám :-( A pořád nevím, jestli se mi ten Shi-merry chic líbí nebo ne...

    OdpovědětVymazat
  2. Blani asi jo, ale je trochu tmavší a lesklejší.
    Já to mám jasné, mě se Shimmery nelíbí.

    OdpovědětVymazat