OPI Bling Dynasty - Hong Kong collection

Pořád nedorazily moje zásilky z Transdesignu (objednávka za 3.2. - já jen doufám, že si dělají okružní jízdu po světě a neskončily v rukou zlodějů), takže jsem to nevydržela a zakoupila lak OPI Bling Dynasty z nové Hong Kongské kolekce (jaro 10) na aukru. 
Je to vyjímečná barva, která se bude spoustě lidem zdát hnusná, ale je mi to jedno, mě se fakt líbí, nic podobného nevlastním a ani jsem nikde neviděla. Barevně něco mezi zlatou (nádherná je na sluníčku, hodně živá barva, tekuté zlato), měděnou, nazelenalou a taky hořčicovou. 
Aplikuje se jako pohádka, jen si myslím, že ti co nejsou zvyklí lakovat, mohou mít ve více vrstvách problém s proužky. Ne nijak výraznými, ale pokud jste perfekcionisté, asi budete mít problém. Plně krycí je ve dvou vrstvách. Výdrž budu průběžně aktualizovat.
 A protože můžu, přihodím ještě detail lahvičky.
 Celkové dojmy:
  • pozitivem: unikátní barva, na sluníčku září až oči přecházejí.
  • negativem: unikátní barva (ne pro každého)
Summary: I ordered few nail varnishes from trandesign (3.2) and still didn´t recieved them so I bought this one OPI Bling Dynasty on czech site aukro. And surprisingly I love it, because it is unique colour (I have never had/seen similar one), cross between gold/bronze/mustard yellow/green with beatiful shimmer. Application is flawless only if you are perfextionist you may have problems with barely visible streaks, if you are not, it will be ok.

5 komentářů:

  1. No mě se samozřejmě moc líbí!

    OdpovědětVymazat
  2. Zajimava barva, Day, moc ti slusi!

    OdpovědětVymazat
  3. Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm, zajímavý. Líbí se mi.

    OdpovědětVymazat
  4. Sonidlo: Děkuji, těším se na tvoje fotky.

    Lucy: Děkuji a ano je zajímavý.

    Nuf:A jóóó, infekce se šíří, je hodně zajímavý :)

    OdpovědětVymazat
  5. 1. Občas mě velmi pobaví některá tvoje hláška. Tentokrát mě dostalo tvoje "a protože můžu" :-D:-D
    2. Ten lak se mi moc nelíbí, ale k tobě se mi naprosto hodí, takže je vše v pořádku :-)
    3. Nejsi v tom sama, já jsem obj na TD dělala 5 dní po tobě a též balíček teprve čekám :-(

    OdpovědětVymazat