ORLY Snowcone (Sweet collection)

Zdravím, nedávno jsem dostala od Allyoudesire několik láčků na vyzkoušení, takže samozřejmě šlo vše stranou a já se vrhla na zkoušení. 
První přišel na řadu ORLY Snowcone (z nadcházející kolekce Sweet), šmolkově modrý lak jsem nikdy nevlastnila, tak nešlo odolat. 
Když jsem ho nalakovala, zak mi došlo proč mě tak přitahoval, je to ŠMOULÍ MODRÁ!!! No jde tomu odolat?
Aplikace byla perfektní, na obrázcích je lak v JEDNÉ vrstvě. Jediné co mi trochu vadilo je, že cca po třech dnech nošení se začal lehce olupovat podél lůžka.
  Celkové dojmy:
  • pozitivem: šmoulí modrá!!!!!!, krycí v jedné vrstvě, snadná aplikace.
  • negativem: relativně rychle se loupe
Summary: I made a little swap with fellow blogger ALLYOUDESIRE, here is the result :-). I must said I´m in love with ORLY Snowcone from upcoming sweet collection.  I have never had smurf blue nail polish before and surprisingly it looks great! It is opaque in one coat (as you can see on pictures), only wish staying power was better, I had small chippings after three days. 

7 komentářů:

  1. I very much like this color. =)
    Smurfcolor or not, I like it!

    OdpovědětVymazat
  2. Haha you get to be the nail smurf now ;-)

    Lovely color!!

    OdpovědětVymazat
  3. Day, what to say! It's all blue! I like it on you however I would never wear colour like this :D

    OdpovědětVymazat
  4. haha tak to je fičák, ale líbí se mi na tobě šmoulinko;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Je to asi divné, ale víc se mi líbí na fotkách než naživo...

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj - mohla bych se tě zeptat, jak správně/dobře nalakovat nehty? Překvapila mne totiž tvá poznámka, že se "šmoulí" lak Orly již po 3 dnech začne loupat?
    Zajímalo by mne, kde dělám chybu, zda je to v nanášení laku, či jinde ... ale: mě se začne jaký-koli lak hodně brzy "olupovat" - ať už jde o laky značky OPI, L´oreal, Orli, a jiné ...
    Možná, že už jsi na toto téma psala - ale já tvůj blog "objevila" až dnes.
    Předem děkuji za radu, případný odkaz na nějaký článek.
    Díky

    OdpovědětVymazat
  7. Tess: Thanks! Me too.

    Michéle: I loved smurfs as child :-)

    Lucy: I know it is not colour for everybody, but for certain people and certain occasions why not.

    Bubu: Děkuji :-)

    Zmrzi: Je fakt, že je hodně fotogenická.

    Danielle: Výdrž nalakování ovlivňuje hodně faktorů. Jestli hodně pracuješ rukama, máš je v kontaktu s vodou a tak. Obecně se mi nejvíc osvědčila kombinace podlak, dvě vrstvy laku a nadlak. Většina laků od Chiny, OPI a Color Clubu mi vydrží takto nalakované týden, s tím, že po několika dnech mám lehce ošoupané špičky. Kdybys měla nějaké dotazy napiš mail, případně bych mohla udělat speciální příspěvek :-)

    OdpovědětVymazat